Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Random frågor och diskussioner

Startat av Steffan Rudvall, 12 juni 2021 kl. 22:32:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2024 kl. 09:49:34Vad betyder det här ?

Varför kan jag inte se programmen ?😔😖😫
Tyvärr ser det ut som att Netflix har tagit bort alla tre serierna. :(

Oklart när det hände, då jag inte själv har sett på serierna på åratal, men gissningsvis relativt nyligen då det finns kvar många referenser till att serierna finns på Netflix på nätet...

gstone

Själv klart kunde inte Kovu var Scars son och ihop med Simbas dotter Kira eftersom det är en Disney film, men jag undrar förkommer det inavel i riktiga lejonflockar ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 18:19:49Själv klart kunde inte Kovu var Scars son och ihop med Simbas dotter Kira eftersom det är en Disney film, men jag undrar förkommer det inavel i riktiga lejonflockar ?
Det finns ju bara en hane oftast i lejonflockar...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2024 kl. 18:31:14Det finns ju bara en hane oftast i lejonflockar...
Det var det jag misstänkte 

Lite dåligt planerat av moder natur eller ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 22:55:56Det var det jag misstänkte

Lite dåligt planerat av moder natur eller ?
Om man ska göra tecknad film med mer än ett han lejon kanske...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2024 kl. 23:01:23Om man ska göra tecknad film med mer än ett han lejon kanske...
Funkar det bra på riktigt ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 23:03:31Funkar det bra på riktigt ?
Det tror jag nog @Disneyfantasten kan mer om han är ju expert på djur. :)

BPS

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2024 kl. 00:49:06Han drev ju igenom kommunaliseringen av skolan genom att manipulera lärarförbunden och andra politiker. Resultatet blir ju att standarden för skolorna i de olika kommunerna skiftar markant då de har olika ekonomiska förutsättningar. Skolan runt om i landet är helt enkelt inte jämlik.
Har inte med Göran Persson att göra men vad tycker du om digitaliseringen av skolan?

Historielektions Soveren

Hatar @MOA Andreas Nilsson för att han har spelat Karlsson som hon hatar?
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

MOA

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  4 juli 2024 kl. 13:58:00Hatar @MOA Andreas Nilsson för att han har spelat Karlsson som hon hatar?
Va? Jag visste inte ens att Andreas Nilsson spelat Bajs Karlsson, nu får du förklara för mig

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  4 juli 2024 kl. 15:04:00Va? Jag visste inte ens att Andreas Nilsson spelat Bajs Karlsson, nu får du förklara för mig
Han gör det i spelet Apselut Spunk.

MOA

Lennartsson

Det här klippet var redan sjukt men när  jag insåg att Niclas Wahlgren medverkar och det är inte låter som någon annan av männen som nämns så säger Pernilla det här till sin bror 🤢

MOA

Johan Hedenberg spelar tydligen en karaktär som heter Throttle som påminner mig om Throttle The Tupp. Aldrig hört eller sett karaktären och vet inte heller vart den kommer ifrån. Johan är tydligen också bra som den karaktären

BPS

Vet någon vem SabloskiPatoskyeIII är?