Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fred

Citat från: BPS skrivet 21 juli 2024 kl. 13:08:05Man ska inte fixera sig vid kilon det viktiga är att man hälsomässigt mår bra.
Jag vet inte om jag gör det. Klarar inte alls av att gå lika långa sträckor som för tio till femton år sen. Men detta kan bero på pandemin samt att jag har jobbat i princip heltid de senaste ett och ett halvt åren vilket gjort att jag inte orkat motionera.

PatoskyeIII

Jag anlitade en flyttfirma som skulle köra mina grejer i förväg till min nya lägenhet i min hemstad. Morsan var där och tog emot flyttgubbarna för jag är fortfarande kvar i Stockholm. När de var klara så ringde hon mig på Facetime och det visade sig att två lådor var borta den ena innehöll DVD och VHS filmer den andra porslin när jag ringde flyttfirman sa de att det inte fanns några sådana lådor i alla fall som de hade sett. ::)

Historielektions Soveren

Citat från: PatoskyeIII skrivet 30 juli 2024 kl. 01:12:45Jag anlitade en flyttfirma som skulle köra mina grejer i förväg till min nya lägenhet i min hemstad. Morsan var där och tog emot flyttgubbarna för jag är fortfarande kvar i Stockholm. När de var klara så ringde hon mig på Facetime och det visade sig att två lådor var borta den ena innehöll DVD och VHS filmer den andra porslin när jag ringde flyttfirman sa de att det inte fanns några sådana lådor i alla fall som de hade sett. ::)
Så du tror att flyttgubbarna stal dina DVD:er?
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

MOA

Citat från: Historielektions Soveren skrivet 30 juli 2024 kl. 01:17:49Så du tror att flyttgubbarna stal dina DVD:er?
Ring polisen för stöld av värdefullt material!

Skokaka

Den dåliga nyheten angående min mobil är att inget från det förra är med. Allt är nytt...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 juli 2024 kl. 23:23:02Den dåliga nyheten angående min mobil är att inget från det förra är med. Allt är nytt...
Inget överfördes från SIM kortet? Åh Nej!

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 juli 2024 kl. 23:31:32Inget överfördes från SIM kortet? Åh Nej!
Eller så har den inte suttits dit än. Förmodligen. Och jag som trodde att den redan gjorde det, nåja, då behöver jag inte oroa mig för något, lol.

PatoskyeIII

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 31 juli 2024 kl. 12:51:00Me varför litade du på dom när det gäller dina DVD och VHS utgåvor? Samma fråga när det gäller porslinet, borde inte det ha varit enklare att ha allt annat förutom möblerna hos dig? Du borde istället ha haft lådorna med dig istället för att anlita andra med det du tycker är värdefullt. Om man får fråga vila DVD och VHS utgåvor var det du hade i din samling?
Vad är meningen med att anlita en flyttfirma om det är jag som ska åka med alla kartonger från Stockholm ner till Bjuv?

Mathilda Gustafsson

Efter att ha grävt upp ska det tydligen inte bli några superbussar på linjen på flera år...

https://www.sydsvenskan.se/2024-07-31/malmo-far-vanta-med-nya-superbussar-till-2027/

MOA

Slog en Yatzy men var så förbannat dum & stryka den! >:( >:(

gstone

Varför kan folk vara så dryga här  :-X
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2024 kl. 12:36:50Varför kan folk vara så dryga här  :-X
Något specifikt du tänker på eller?

Will Siv

https://www.svtplay.se/video/e9d1aPB/tack-for-musiken/molly-sanden

Jag fattar inte,

Dom pratar om att hon drömde om att vara en Disney Prinsessa...

Men dom nämner aldrig att hon faktiskt blev en Disney Prinsessa  ???

Får dom inte prata om Disney? (fast dom nämndes ändå)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  2 augusti 2024 kl. 20:55:41https://www.svtplay.se/video/e9d1aPB/tack-for-musiken/molly-sanden

Jag fattar inte,

Dom pratar om att hon drömde om att vara en Disney Prinsessa...

Men dom nämner aldrig att hon faktiskt blev en Disney Prinsessa  ???

Får dom inte prata om Disney? (fast dom nämndes ändå)
Helkönstigt att svenska Rapunzel blir onämnd men hon har inte spelat Rapunzel på många år va? Trodde först att dom var hon innan könslöshet