Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2024 kl. 17:43:16Jag trodde att jag redan hade lagt ut creditlistan till den...? Eller finns det mer än en film med samma titel...?

Jag kommer hem till Sverige imorgon eftermiddag, så jag kan kolla upp saken då.
Förlåt  :P :-[

du kanske har det kom jag på  :-X
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2024 kl. 22:31:10Är du arg ? :-[😓
Inte alls, men jag har packat ihop datorn inför flygresan tidigt imorgon bitti och är därför förpassad till telefonen just nu - därav kortare svar än vanligt. :)

gstone

Kan du även lägga ut creduts till Star Wars: Unga Jedi på äventy kortfilmerna ?
Alltså utöver själva serien ?

gstone

Önskar credits till Sirocco och vindarnas rike

När den kommer ut

gstone

Dom 8 första avsnitt av Moon Girl and Devil Dinosuar säsong 2 finns nu på Disney Plus i Sverige 

Jag önskar att du uppdaterad rollistan till serien, Daniel Hofverberg

DingoPictures2005

@Daniel Hofverberg 
Vill inte låta elak men har du glömt Power Rangers creditsen?

Undrar också om du kan korrigera nydubben till DuckTales och lägga till Joakim Tidermark som "Extra röst".
Han bekräftade i röstskådespelarna podden att han gör roller som diverse i visa avsnitt men att han ej blev officielt krediterad.

Vill även påminna om MediaDubb creditlistan till Räddningspatrullen.

PatoskyeIII

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:28:46@Daniel Hofverberg

Undrar också om du kan korrigera nydubben till DuckTales och lägga till Joakim Tidermark som "Extra röst".
Han bekräftade i röstskådespelarna podden att han gör roller som diverse i visa avsnitt men att han ej blev officielt krediterad.

Vill även påminna om MediaDubb creditlistan till Räddningspatrullen.
Som en viss person sa en gång till mig, stressa inte. Just nu är Daniel på en konferens.

DingoPictures2005

Citat från: PatoskyeIII skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:30:41Som en viss person sa en gång till mig, stressa inte. Just nu är Daniel på en konferens.
Jag bara påminde.

Daniel Hofverberg

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:28:46@Daniel Hofverberg
Inte glömt. men däremot hade jag råkat lägga den creditlistan i fel mapp; och därför dök den inte upp när jag tittade efter senast uppdaterade textfilerna vid den senaste uppdateringen. :(

Jag ordnar det till nästa uppdatering, men påminn mig gärna till helgen då det är väldigt fullt upp just nu med konferensen - jag har precis nu kommit tillbaka till hotellrummet, efter aktiviteter från 11-tiden och fram tills nu...

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 augusti 2024 kl. 20:28:46Vill även påminna om MediaDubb creditlistan till Räddningspatrullen.
Det har jag däremot glömt bort, jag ber om ursäkt och ordnar det förhoppningsvis till nästa uppdatering. :)  :)

gstone

Är jag jobbig som frågar om diverse Disney plus serier  :'( ?

gstone

Önskar credits till Lego Star Wars: Droid Tales

gstone

Önskar credits till Sirocco och vindarnas rike när den kommer om en vecka och två dagar.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2024 kl. 10:21:41Önskar credits till Sirocco och vindarnas rike när den kommer om en vecka och två dagar.
Tack för påminnelsen, jag tar och mailar Njutafilms ikväll. :)