Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:44:38Borde vara Jan Modin
Irriterande att Boomerang inte vissa Creditlistan efter eller före programmet

gstone

Citat från: Oskar skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:46:15Irriterande att Boomerang inte vissa Creditlistan efter eller före programmet
synnerligen :(

Oskar

Citat från: gstone skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:55:04synnerligen :(
Du förstår att jag blir irriterade på tv kanaler och streamingtjänster inte vissa Creditlistan efter programmet ibland.

Skokaka

Citat från: Oskar skrivet 20 augusti 2024 kl. 19:39:35Jag tror att Anders Byström gör mr Bean.
Wut? Så Mr. Bean HAR faktiskt talat svenska? :o Nåja, tror nog att Anders vore bra. Tycker även att Gunnar Ernblad och Steve Kratz kunde ha passat i rollen. :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 augusti 2024 kl. 22:45:41Wut? Så Mr. Bean HAR faktiskt talat svenska? :o Nåja, tror nog att Anders vore bra. Tycker även att Gunnar Ernblad och Steve Kratz kunde ha passat i rollen. :)
När jag såg Tecknade Mr Bean var det alltid på engelska, måste höra om det finns bevis. Kommer säkert låta lika dåligt som folk säger att Simpsons dubbning låter ;D

BPS

Citat från: MOA skrivet 20 augusti 2024 kl. 23:36:53När jag såg Tecknade Mr Bean var det alltid på engelska, måste höra om det finns bevis. Kommer säkert låta lika dåligt som folk säger att Simpsons dubbning låter ;D
Han säger ju sällan någonting så därför låter osannolikt att det finns en dubbning.

gstone

Citat från: BPS skrivet 20 augusti 2024 kl. 23:47:21Han säger ju sällan någonting så därför låter osannolikt att det finns en dubbning.
Jag har ju hört dubbningen själv !

tror du inte på mig

gstone

Är det här Dingo Pictures skräp ?

BPS

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2024 kl. 10:24:16Är det här Dingo Pictures skräp ?
Ja, det är en av deras fantastiska mästerverk.

gstone

Citat från: BPS skrivet 21 augusti 2024 kl. 10:34:43Ja, det är en av deras fantastiska mästerverk.
Jag hatar Dingo Picture  >:(

BPS

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2024 kl. 11:12:39Jag hatar Dingo Picture  >:(
Hatar är ett starkt ord men det finns nog ingen som gillar filmerna annat att de är så dåliga att de blir komiskt.

MOA

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2024 kl. 10:24:16Är det här Dingo Pictures skräp ?
Tarzan bootleg, ser hemsk ut som det mycket väl är

BPS

@Daniel Hofverberg Jag har hört om flera dödsfall när det gäller Northvolt anställda i Skellefteå. Du som är därifrån kanske har ett bättre begrepp om vad det är som faktiskt händer?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 20 augusti 2024 kl. 23:36:53När jag såg Tecknade Mr Bean var det alltid på engelska, måste höra om det finns bevis. Kommer säkert låta lika dåligt som folk säger att Simpsons dubbning låter ;D
Bara för att Anders Byström var inhemsk som Homer? Själv tror jag dock att hans röst kunde passa som Mr. Bean, och Tommy Nilsson kunde nog få samma resultat då hans röst är lik Anders.