Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Jag vill se Sirocco och vindarnas rike på bio i helgen kommer jag kunna gör det ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 10:40:29Jag vill se Sirocco och vindarnas rike på bio i helgen kommer jag kunna gör det ?
Jag lovar att jag inte kommer att förhindra dig att gå på bio under pistolhot i alla fall... ;)

Om jag sen hinner få dubbcredits innan helgen däremot kan jag inte sia om, men min kontaktperson på Njutafilms jobbar på saken i alla fall. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 augusti 2024 kl. 11:12:31Jag lovar att jag inte kommer att förhindra dig att gå på bio under pistolhot i alla fall... ;)
Jag menar kommer den gå på bio i hlgen
Finns ju inga datum man kan boka än 
https://www.filmstaden.se/film/sirocco-och-vindarnas-rike/

hoppas det blir en bra plats och tid då jag också ska på loppmarknad i helgen ;)

Film och loppis får inte kråka ned varandra :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 14:31:04Jag menar kommer den gå på bio i hlgen
Finns ju inga datum man kan boka än 
https://www.filmstaden.se/film/sirocco-och-vindarnas-rike/

hoppas det blir en bra plats och tid då jag också ska på loppmarknad i helgen ;)

Film och loppis får inte kråka ned varandra :-\
Den kommer ha premiär på fredag, ja - men vilka orter den kommer visas i är såvitt jag vet ännu oklart. Vi får se på onsdag, det är först då som Filmstaden lägger in helgens program och det blir möjligt att boka biljetter. :)

Om den överhuvudtaget kommer till Skellefteå, så gissar jag att vi får nöja oss med enbart runt 14:00 - 14:30 på lördag och söndag i någon mindre salong... :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 augusti 2024 kl. 15:04:22Den kommer ha premiär på fredag, ja - men vilka orter den kommer visas i är såvitt jag vet ännu oklart. Vi får se på onsdag, det är först då som Filmstaden lägger in helgens program och det blir möjligt att boka biljetter. :)

Om den överhuvudtaget kommer till Skellefteå, så gissar jag att vi får nöja oss med enbart runt 14:00 - 14:30 på lördag och söndag i någon mindre salong... :(
Loppmarknaden är söndag 11 till 15.

gstone

Kommer filmen Niko - Beyond the Northern Lights  komma till Sverige ?

Den är finsk  det är ju vårt grannland

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 17:03:08Kommer filmen Niko - Beyond the Northern Lights  komma till Sverige ?

Den är finsk  det är ju vårt grannland
Eftersom att de två första filmerna Niko - På Väg Mot Stjärnorna och Niko 2 - Flygarbröderna har kommit till Sverige i dubbade form så tyder det ju på att även denna borde komma hit. 

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 augusti 2024 kl. 17:53:14Eftersom att de två första filmerna Niko - På Väg Mot Stjärnorna och Niko 2 - Flygarbröderna har kommit till Sverige i dubbade form så tyder det ju på att även denna borde komma hit.
På tal om det har det länge itererat mig att det inte finns credits för Niko 2 - Flygarbröderna på dem här hemsidan.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 20:01:11På tal om det har det länge itererat mig att det inte finns credits för Niko 2 - Flygarbröderna på dem här hemsidan.
Det har irriterat mig med, men jag har tyvärr ännu inte lyckats få fram credits till den. :(

Men skam den som ger sig...!

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 augusti 2024 kl. 22:05:23Det har irriterat mig med, men jag har tyvärr ännu inte lyckats få fram credits till den. :(

Men skam den som ger sig...!
Det verkar inte heller gets ur på DVD i Sverige  :'( :-X

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 22:06:59Det verkar inte heller gets ur på DVD i Sverige  :'( :-X
Precis, och det försvårar också att få tag i dubbcredits, då det inte är lika lätt att få reda på vilken den svenska distributören är när det inte finns fysiska utgåvor - finns det fysiska utgåvor är det ju bara att läsa på omslaget för att se vilket företag som släppt filmen i Sverige, men när det inte finns något omslag är det (åtminstone ibland) svårare att reda ut... :(

gstone

Har Björk dubbat ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2024 kl. 01:27:00Har Björk dubbat ?
Pordis Björk Porfinsdottir är troligen inte samma kvinna

Skokaka

Jag har för mig att om man inte publicerar ett utkast inom några dagar så tas det bort. Är detta sant, eller tänkte jag fel? Undrar om det finns en tidsgräns till detta... 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2024 kl. 23:26:54Jag har för mig att om man inte publicerar ett utkast inom några dagar så tas det bort. Är detta sant, eller tänkte jag fel? Undrar om det finns en tidsgräns till detta...
På hemsidan eller? Inget jag har för mig här eller någon annanstans