Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 september 2024 kl. 23:33:14Gör ingenting, var inget direkt privatTror inte att det var ett dödligt problem
Jag var själv skit rädd förra året när min visdomstand skulle tas bort, fast jag blev ju sövd. ;D

Skokaka

Nåja, vet ni vad som brukar ge mig positiv energi? Att kolla på söta djur. ;D

gstone

Imorgon kommer en ny Lego Star Wars special på Disney Plus 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 september 2024 kl. 23:43:27Nåja, vet ni vad som brukar ge mig positiv energi? Att kolla på söta djur. ;D
Eller

gstone

Big City Green filmen kommer gå på tv i Sverige 21 September !

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 september 2024 kl. 11:11:32Eller
Jo, gulliga karaktärer hjälper, också. :) 

Sammanträffande nog så har jag även att säga att jag blev klar med Super Mario 3D World idag... Nåja, åtminstone själva storyn blev jag klar med, nu så är det extra världen som gäller. :D

gstone

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 september 2024 kl. 23:20:08Jo, gulliga karaktärer hjälper, också. :)

Sammanträffande nog så har jag även att säga att jag blev klar med Super Mario 3D World idag... Nåja, åtminstone själva storyn blev jag klar med, nu så är det extra världen som gäller. :D
Jag spelade ut det under julen för 3 år sedan, sedan blev det Bowser's Fury, imorn blir det värld 3 med Lemmy Koopa i New Super Mario Bros Wii

gstone

Harald och den magiska kritan kommer dubbas  :)

gstone

Big City Greens the Movie: Spacecation kommer på TV på Lördag ! :D

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 september 2024 kl. 13:52:10I LOVE TAYLOR SWIFT  ;D
I ❤ Lady Gaga
Fick också en tröja i present som det stod I ❤ Hasse på. Om Farsan hittar sidan han beställde tröjorna på så kommer vi beställa en tröja till min kompis

gstone

Familjen Green i Storstan Filmen: Rymdsemester kommer på Disney Chanel i övermorgon  :D

MOA

Ben Rangel I Tripp Trapp Träd är helrolig ;D

MOA

Köpte 6 Asterix filmer för 399 & 45 för frakt, snart kommer mitt älskade mästerverk ;D