Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 september 2024 kl. 01:11:04Menar ingen på forumet personligen 😅

Bara situationen i allmänhet ;)
Ja det står inte f—k you så inget personangrepp

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 september 2024 kl. 00:01:30F—k 🤬😤
Jag hade kanske inte använt samma ordval, men håller med dig i princip. Visst finns det kanske en liten chans att någon annan tjänst kan köpa loss och ta över Haileys lista och/eller övriga titlar som försvunnit, men hur stor är chansen att någon annan tjänst vill köpa in något som med största sannolikhet väldigt få tycks ha velat se...? :(
(Då vi ju kan förutsätta att Disney inte skulle ta bort något som faktiskt har varit framgångsrikt med många tittare)

Men det verkar ju mer än lovligt idiotiskt att lägga ner pengar på nordiska dubbningar, som aldrig ens hann släppas på Disney+ i Norden innan serien togs bort - tala om att kasta pengar i sjön...

gstone

Jag köpte Harald och den magiska kritan på VOD
 Den när faktiskt kommer få fysik medias release i Sverige!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nu är jag jätte ledsen
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Min pappa kommer bli jätte arg när han får veta att jag tänker köpa en film på fysik mecka som jag redan betalat för att köpa på VOD😓😓😓😓

Jag är ledsen och orolig  :-* :'( :'(

Skokaka

Nu när jag fick veta om att jag inte längre äger rättigheten till en lägenhet i ett land i vår semester (fick egentligen veta om detta i början av denna månaden...) bara för att jag inte har varit där på ett tag... Plus att våra saker lämnades kvar för att jag TRODDE att jag skulle komma tillbaka, men såklart... Mina viktiga prylar är alla borta, också. Kanske för att de också inte skulle passa med i våra väskor när vi åkte tillbaka och att vi ägde den då, men ändå. Allt hopp är borta. Ingen anledning till att vara optimistisk längre. :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 21:59:48Nu när jag fick veta om att jag inte längre äger rättigheten till en lägenhet i ett land i vår semester (fick egentligen veta om detta i början av denna månaden...) bara för att jag inte har varit där på ett tag... Plus att våra saker lämnades kvar för att jag TRODDE att jag skulle komma tillbaka, men såklart... Mina viktiga prylar är alla borta, också. Kanske för att de också inte skulle passa med i våra väskor när vi åkte tillbaka och att vi ägde den då, men ändå. Allt hopp är borta. Ingen anledning till att vara optimistisk längre. :(
Vad är det för land? Nästan som om jag skulle bli av med allt jag äger i min stuga när jag inte varit där på hela året

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:38:03Vad är det för land? Nästan som om jag skulle bli av med allt jag äger i min stuga när jag inte varit där på hela året
Någon turkisk/grekisk ö. Den tillhör ingen land, och det vore säkert att vara där. Dock så finns det någon farlig fisk i stranden. Plus så fanns det många jobbiga myggor som kan ta sig in i lägenheten...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:42:22Någon turkisk/grekisk ö. Den tillhör ingen land, och det vore säkert att vara där. Dock så finns det någon farlig fisk i stranden. Plus så fanns det många jobbiga myggor som kan ta sig in i lägenheten...
Farliga myggor? Hur kan den inte tillhöra något land? Övergivet eller?

gstone

nu är jag inte ledsen längre

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:42:22Någon turkisk/grekisk ö. Den tillhör ingen land, och det vore säkert att vara där. Dock så finns det någon farlig fisk i stranden. Plus så fanns det många jobbiga myggor som kan ta sig in i lägenheten...
Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingen kunna ta den ifrån dig?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 oktober 2024 kl. 10:39:26Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingenkunnata den ifrån dig?
Bra ihopskrivning där

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 oktober 2024 kl. 10:39:26Menar du Cypern? Äger du lägenhet så bör väl ingen kunna ta den ifrån dig?
Har jag glömt att svara på detta?... Men i hela fall, jo, det är Cypern jag menar. Men jag förstår inte, det bara blev som så att jag inte ägde den längre...

Skokaka

Jag är orolig om vårt Internet försvinner idag eller imorgon... Eller för övrigt. Om det blir permanent och den inte kommer tillbaka så kommer jag garanterat att 100% döda mig själv!

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:54:07Jag är orolig om vårt Internet försvinner idag eller imorgon... Eller för övrigt. Om det blir permanent och den inte kommer tillbaka så kommer jag garanterat att 100% döda mig själv!
Om vårt internet försvinner? Menar du då din privata internetuppkoppling eller att internet skulle försvinna helt i hela världen? Det sistnämnda är ju ingenting man behöver gå omkring och oroa sig för.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 oktober 2024 kl. 21:21:46Om vårt internet försvinner? Menar du då din privata internetuppkoppling eller att internet skulle försvinna helt i hela världen? Det sistnämnda är ju ingenting man behöver gå omkring och oroa sig för.
Typ det andra. Så du menar att det skulle inte hända?