Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Nu har jag Mother Brain som är huvudantagonisten & Louise Raeders bästa roll

Skokaka

På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.

Erika

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 00:30:20På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.
Då kör jag med Igor (från samma tv-serie) av samma anledning.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 00:30:20På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.
Jag borde haft Farmor nu!

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 23:30:44Jag borde haft Farmor nu!
Mother Brain passar också till Halloween, då hon är ju som sagt huvudantagonisten.

gstone

För att shadow är cool 

Och jag gillar Keanu Revees
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 23:33:56Mother Brain passar också till Halloween, då hon är ju som sagt huvudantagonisten.
Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:15:53Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig, men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande
Mother Brain spelads tydligen av en man  nattklubbs underhållaren Levi Stubbs på engelska :D

Tycker det är kul triva

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:15:53Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig, men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande
Hur gjorde du den? Och hur vet du om den kommer att ses som en bild?

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:46:33Mother Brain spelads tydligen av en man  nattklubbs underhållaren Levi Stubbs på engelska :D

Tycker det är kul triva
Mother Brain är faktiskt baserad på plantan Audrey i Little Shop Of Horrors som också spelades av Levi Stubbs

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 21:51:39Hur gjorde du den? Och hur vet du om den kommer att ses som en bild?
Du har sett den men nog aldrig tänkt på den
Här:

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:32:23Du har sett den men nog aldrig tänkt på den
Här:
Hm, beror på vart. Men, vet du vad? Den är bra redigerad. Vore bra att ha nu. 

Tack, förresten. :)

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:31:39Mother Brain är faktiskt baserad på plantan Audrey i Little Shop Of Horrors som också spelades av Levi Stubbs
Coolt

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:45:13Hm, beror på vart. Men, vet du vad? Den är bra redigerad. Vore bra att ha nu.

Tack, förresten. :)
Varsågod, allt för allas nöje ;D

MOA

Erika kan också använda denna bild jag använde för Igor i ranking videon: