Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Bytte till motiv från en av mina favorit skräckfilmer, House Of Wax.  

Skokaka

Nu när det ändå är fortfarande sommar så kan jag väl lika gärna passa på att ha med Kalle Anka chilla i en hängmatta. Nog för att det passar. 

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Ny profilbild för att Knuckles kommer imorgon 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2024 kl. 03:56:39Nu när det ändå är fortfarande sommar så kan jag väl lika gärna passa på att ha med Kalle Anka chilla i en hängmatta. Nog för att det passar.
Kommer den från 3 Caballeros eller någåt?

Disneyfantasten

Erika

Jean Marais får ursäkta, men nu är det April O'Neil som gäller! :)

MOA

Citat från: Erika skrivet  7 augusti 2024 kl. 14:38:39Jean Marais får ursäkta, men nu är det April O'Neil som gäller! :)
Visste inte att han hade ett namn men April O'Neil passar bra

MOA

Nu har jag Dr Wily som inte jobbar ihop med dom andra antagonisterna

gstone

För att Shadow ser cool ut 

Och jag är hypad att se honom i Sonic 3

Skokaka

Jag hade faktiskt tänkt på denna för ett tag. Och eftersom det var en rolig liten referens. ;D

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  3 september 2024 kl. 00:29:32Jag hade faktiskt tänkt på denna för ett tag. Och eftersom det var en rolig liten referens. ;D
Ha ha  ;D ;D
Verkligheten rolig 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 september 2024 kl. 00:29:32Jag hade faktiskt tänkt på denna för ett tag. Och eftersom det var en rolig liten referens. ;D
Bubsy i Simpsons? Rolig referens

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 september 2024 kl. 23:31:13Bubsy i Simpsons? Rolig referens
Det är egentligen Katten Gustaf som förvandlades till Bart Simpson.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 september 2024 kl. 00:09:25Det är egentligen Katten Gustaf som förvandlades till Bart Simpson.
Såg inte men rolig referens