Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Scooby doo serier

Startat av Scoobydoofan1, 1 mars 2020 kl. 17:20:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Fox skrivet  6 oktober 2024 kl. 17:26:13När det gäller dubbningen är jag flexibel kan jag erkänna!
Jag skulle mest bara vara nöjd över en länk till båda säsongerna med svensk dubbning där avsnitten ligger i strukturerad ordning :-)
Du fick ett svar tidigare med länk...

Citat från: MB skrivet  6 oktober 2024 kl. 08:34:28Här finns flera säsonger

https://archive.org/details/zxcvbnm_202404

Fox

Absolut, jag såg länken men den var så sjukt ostrukturerad så min OCD fick ett mindre psykbryt. Därav min fråga om det fanns någon annan där det fanns en trevligare struktur!
Dock tacksam för länken så klart :-)

Daniel Hofverberg

Citat från: Fox skrivet  6 oktober 2024 kl. 20:21:05Absolut, jag såg länken men den var så sjukt ostrukturerad så min OCD fick ett mindre psykbryt. Därav min fråga om det fanns någon annan där det fanns en trevligare struktur!
Dock tacksam för länken så klart :-)
Säsong 2 finns i ordentlig ordning här, där jag synkat båda dubbningarna av varje avsnitt till en bättre bildkälla; som är så strukturerat det bara kan bli:
https://archive.org/details/the-scooby-doo-show-s-02-svensk-originaldubbning

Så har dock inte skett med säsong 1 än, i och med att jag fortfarande saknar ett avsnitt.

Fox

Stort tack för länkarna!
Alla barnen är stormförtjusta och 3-åringen försöker glatt sjunga med till introt nu 😃❤️

MOA

Citat från: Fox skrivet 25 november 2024 kl. 20:37:51Stort tack för länkarna!
Alla barnen är stormförtjusta och 3-åringen försöker glatt sjunga med till introt nu 😃❤️
Bra att visa dom äldre programmen & inte allt nytt eller vad som sänds på TV nu