Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.

BPS

MOA

Citat från: BPS skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:46:23Det är gammalt det där med röntgen.
Ja ja men artikeln publicerades igår på hans födelsedag

gstone

Monster High 2 har inga utsatta svenska credits på Netflix 🤬🤬🤬🤬❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

en del röstskådespelare  i den svenska dubbningen av Air Bud har nästan ingen  inlevelse ::)

gstone

BPS

Citat från: gstone skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:59:59kommer han sluta dubba nu ? :-\ :'(
Nej, som sagt är det väldigt gamla nyheter med tumören men tidningen har vill ju ha något i rubriken som lockar.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:59:59kommer han sluta dubba nu ? :-\ :'(
Det finns det väl inget som tyder på, han är väl i ganska bra form idag.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 10 oktober 2024 kl. 16:43:59Monster High 2 har inga utsatta svenska credits på Netflix 🤬🤬🤬🤬❗️
jag hade för mig Nickelodeon och paramount brukar ibland vara dålig med Creditlistan. eftersom filmen är Nickelodeon produktion.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 10 oktober 2024 kl. 21:19:59jag hade för mig Nickelodeon och paramount brukar ibland vara dålig med Creditlistan.
live action Monster High här dock båda premiär på Netflix just i Sverige av någon anledning

Oskar

Citat från: gstone skrivet 10 oktober 2024 kl. 21:22:24live action Monster High här dock båda premiär på Netflix just i Sverige av någon anledning
Nickelodeon samarbete med Mattel Television med denna filmen som finns på paramount plus i usa och på amerikanska Nickelodeon.

MOA

Herregud vad jag hatar Super Mario Sunshine

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet 11 oktober 2024 kl. 08:57:11Herregud vad jag hatar Super Mario Sunshine
Varför hatar du det? Har inte spelat mycket av det, men av det lilla jag kört av dömma, så är spelet rätt så bra. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Lillefot

Bakade kärleksmums idag för första gången... och det gick sådär. Själva kakan blev fin, men glasyren var, för att vara mild, ett rent helvete att få till. Den blir bara inte tjock oavsett vad jag försöker. :(

Uppdatering: Efter många timmar hade den faktiskt stelnat nu, och bakverket blev trots allt riktigt gott. Men ja, lite att tänka på till nästa gång.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Halle Bailey & Rachel Zegler är raka motsatser