Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Vem är Sven Melanders, Eva Rydbergs och Stefan Ljungqvists gemensamma fiende.....
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 oktober 2024 kl. 14:04:14Vem är Sven Melanders, Eva Rydbergs och Stefan Ljungqvists gemensamma fiende.....
Mel Gibson kanske? (Rocky Rhodes i Flykten Från Hönsgården i fallet med Eva och Sven eftersom de båda dubbade Mrs Tweedy och Mr Tweedy, och Stefan dubbade Ratcliffe i Pocahontas där John Smith som Mel också gjorde är med)

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2024 kl. 14:09:44Mel Gibson kanske? (Rocky Rhodes i Flykten Från Hönsgården i fallet med Eva och Sven eftersom de båda dubbade Mrs Tweedy och Mr Tweedy, och Stefan dubbade Ratcliffe i Pocahontas där John Smith som Mel också gjorde är med)
close (det tänkte jag inte på, men det stämmer ju ;D ), men det var inte (en) han.....

Jag syftade på en till svensk.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 oktober 2024 kl. 14:40:22close (det tänkte jag inte på, men det stämmer ju ;D ), men det var inte (en) han.....

Jag syftade på en till svensk.
Då vet jag: Sharon Dyall (som du nämnde i Så Ska Det Låta tråden), det är Esmeralda eller Jenny, den förstnämnda karaktären är Frollos fiende.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2024 kl. 14:51:22Då vet jag: Sharon Dyall (som du nämnde i Så Ska Det Låta tråden), det är Esmeralda eller Jenny, den förstnämnda karaktären är Frollos fiende.
Rätt  :)

men, du fuskade väl inte genom att kolla det inlägget  ???  eller var det jag som slarvade med inläggen och råkade avslöja det  :-[
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 oktober 2024 kl. 14:57:11Rätt  :)

men, du fuskade väl inte genom att kolla det inlägget  ???  eller var det jag som slarvade med inläggen och råkade avslöja det  :-[
Nejdå, snarare att det var ditt inlägg nyss som fick mig att tänka till och då kom jag att tänka på det inlägget i den tråden.

Disneyfantasten

Okej, nu tänker jag på Jan Nygrens, John Harrysons och Hans Josefssons fiende, kan ni gissa vem?

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2024 kl. 16:13:01Okej, nu tänker jag på Jan Nygrens, John Harrysons och Hans Josefssons fiende, kan ni gissa vem?
Tommy Körberg.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 oktober 2024 kl. 17:45:27Tommy Körberg.
Rätt.

Då karaktärerna jag tänker på är Micke, Odjuret, Amos Slade, Tjifen och Gaston.

Disneyfantasten

Nu tänker jag på Rikard Wolffs och Jan Åströms gemensamma fiende, kan ni gissa vem?

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2024 kl. 18:41:13Nu tänker jag på Rikard Wolffs och Jan Åströms gemensamma fiende, kan ni gissa vem?
Frank Ådahl, möjligen? :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 14 oktober 2024 kl. 18:45:32Frank Ådahl, möjligen? :)
Rätt gissat, dessa är då förstås Simba, Hubbe, Scar och Drake. (kan litegrann vara Scar också eftersom Janne gjorde honom i Lejonvakten)

Lennartsson

Om ni vet vem det här är förtjänar ni guldmedalj
Vem är det.jpg

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet 15 oktober 2024 kl. 21:40:35Om ni vet vem det här är förtjänar ni guldmedalj
Vem är det.jpg
Nu kan jag vara helt fel ute men av någon anledning påminner han mig om John Harryson

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet 15 oktober 2024 kl. 22:03:16Nu kan jag vara helt fel ute men av någon anledning påminner han mig om John Harryson
Fel...

Okej, nu får ni en ledtråd som ni borde fatta