Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:31:16Varför är du sådan aggressions problem ? :-[ ???
Aggressionsproblem? Det är väl snarare så att man inte brukar skämta om döden så där.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:38:18Aggressionsproblem? Det är väl snarare så att man inte brukar skämta om döden så där.
ska jag ta bort inlägget ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:38:18Aggressionsproblem? Det är väl snarare så att man inte brukar skämta om döden så där.
Precis & låt bli med att skriva sån skit i framtiden, ingen kommer nog gå på det

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:43:11Precis & låt bli med att skriva sån skit i framtiden, ingen kommer nog gå på det
s¨jag är inte rolig ??

Jag satt och skrattade åt mig själv i mitt rum efter jag skrev detta ;D

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:45:27s¨jag är inte rolig ??

Jag satt och skrattade åt mig själv i mitt rum efter jag skrev detta ;D
Fel ämne för skämt
Något seriöst är att jag kommer fälla tårar om allt på min enhet försvinner men det kommer inte inträffa nu

Lennartsson

Det är synd att Lou-serien bara baserar sig på första boken för det finns sju till där mycket mer händer med stora förändringar i varje bok. Det är också jättesorligt att den svenska dubbningen inte finns tillgänglig.

gstone

En del av mina amerikanska vänner på Twitter skriver om att begå självmord idag :-\ :-\ :-\

Det gör mig ledsen och orolig :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 november 2024 kl. 13:03:13En del av mina amerikanska vänner på Twitter skriver om att begå självmord idag :-\ :-\ :-\

Det gör mig ledsen och orolig :'(
Som när Skokaka skriver om självmord här, motverka om han inte redan gjort det

gstone

Republikanerna kommer att behålla kontrollen över USA:s representanthus, rapporterar CNN. De kommer nu att ha kontroll över Vita huset och båda kamrarna i kongressen. :'( :'( :'(

gstone

idag hade vi en avslutnings fest för mig på min dagliga verksamhet.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 18:29:15idag hade vi en avslutnings fest för mig på min dagliga verksamhet.
Var ska du ta vägen nu?

gstone

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 18:29:15idag hade vi en avslutnings fest för mig på min dagliga verksamhet.
Förhoppningsvis var den så bra den kunde bli, så att din sista tid hos dem blev minnesvärd. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 15 november 2024 kl. 18:34:11Förhoppningsvis var den så bra den kunde bli, så att din sista tid hos dem blev minnesvärd. :)
jag har inte varit där sedan juni, blev av med jobbet i juni och har försöket överklaga fram tills typ slutet på oktober :(

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 18:36:33jag har inte varit där sedan juni, blev av med jobbet i juni och har försöket överklaga fram tills typ slutet på oktober :(
Aj då, det var tråkigare. Då får jag ändå önska dig lycka till så gott det går tills vidare.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.