Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bio Tråden

Startat av moviefan, 31 juli 2023 kl. 20:56:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 november 2024 kl. 00:42:16Tar du med dig vatten, läskedryck eller vad? Då antar jag att du inte går på bio på någon biograf som ägs av Filmstaden, där man väl inte får ta med sig något utan måste köpa allt på plats...?
Oss emellan smugglar jag 😅😉

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Nästa söndag ska jag se Vaiana 2

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 november 2024 kl. 10:09:40Nästa söndag ska jag se Vaiana 2
Så, den 8 december?

Själv kommer jag att se den filmen denna lördag.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 november 2024 kl. 10:10:38Så, den 8 december?

Själv kommer jag att se den filmen denna lördag.
menar nu på söndag 1 december

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 november 2024 kl. 12:16:37menar nu på söndag 1 december
Det kan tolkas på olika sätt.

Citat från: gstone skrivet 26 november 2024 kl. 12:16:56kan du fota credits ?
Det kan jag inte av säkerhetsskäl.

Hoppas därför någon annan kan...

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 november 2024 kl. 12:40:34ska jag fota ?
Det vore uppskattat om du har möjlighet. Jag har själv tänkt att gå och se Vaiana 2 till helgen, men det är alltid bra om två personer gör det för att öka chanserna att det lyckas - trots allt händer det ju ibland att man tar något kort för sent, eller att man inte lyckas få skärpan rätt (jag har själv ibland råkat ut för att mobilen blir lurad och sätter fokus fel, så att det blir omöjligt att läsa vad som står).

I de fall hela eller delar av dubbcreditsen visas i början av eftertexterna finns ju också risken att det är kvar folk i salongen, som kan gå/stå för duken; eller att andra besökare är för närgångna/nyfikna så att man därför inte vågar - är dubbcreditsen i slutet av eftertexterna brukar (åtminstone i Skellefteå) alla ha lämnat salongen, så då är det betydligt lugnare.

(Dessutom kan jag ju ha blivit sjuk innan helgen, och därför inte kan gå - en av mina kollegor på jobbet har varit sjuk i flera dagar, så därför är jag nog inte helt utom fara än...)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 november 2024 kl. 13:19:50Det vore uppskattat om du har möjlighet. Jag har själv tänkt att gå och se Vaiana 2 till helgen, men det är alltid bra om två personer gör det för att öka chanserna att det lyckas - trots allt händer det ju ibland att man tar något kort för sent, eller att man inte lyckas få skärpan rätt (jag har själv ibland råkat ut för att mobilen blir lurad och sätter fokus fel, så att det blir omöjligt att läsa vad som står).

I de fall hela eller delar av dubbcreditsen visas i början av eftertexterna finns ju också risken att det är kvar folk i salongen, som kan gå/stå för duken; eller att andra besökare är för närgångna/nyfikna så att man därför inte vågar - är dubbcreditsen i slutet av eftertexterna brukar (åtminstone i Skellefteå) alla ha lämnat salongen, så då är det betydligt lugnare.

(Dessutom kan jag ju ha blivit sjuk innan helgen, och därför inte kan gå - en av mina kollegor på jobbet har varit sjuk i flera dagar, så därför är jag nog inte helt utom fara än...)
jag ska se den söndag 13:30