Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 december 2024 kl. 23:33:47ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH! Skriv inte att jag älskar honom, om du gör det får du en snyting av mig!
Hota inte mig med våld 😡
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 december 2024 kl. 23:33:47ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH! Skriv inte att jag älskar honom, om du gör det får du en snyting av mig!
Jag andra mycket viktigare saker att säga till honom 😅

men hota mig aldrig med fysiskt våld igen 😡😡

Daniel Hofverberg

Citat från: MB skrivet  1 december 2024 kl. 23:08:55Försöker med mailadressen som finns på Eurotrolls hemsida...
Det är förstås värt ett försök, men nu när Hasse har gått i pension och inte längre är anställd på Eurotroll så är väl risken överhängande att de har stängt ner den e-postadressen. :(

I så fall vet jag inte, då jag själv har använt Eurotroll-adressen när jag tidigare mailat med honom.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 december 2024 kl. 01:03:43Det är förstås värt ett försök, men nu när Hasse har gått i pension och inte längre är anställd på Eurotroll så är väl risken överhängande att de har stängt ner den e-postadressen. :(

I så fall vet jag inte, då jag själv har använt Eurotroll-adressen när jag tidigare mailat med honom.
den adressen går inte längre

Error Icon
Address not found
Your message wasn't delivered to because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

MB

Citat från: gstone skrivet  2 december 2024 kl. 10:18:45den adressen går inte längre

Error Icon
Address not found
Your message wasn't delivered to because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.
Du kan fråga här...

https://eurotroll.se/contact/

MOA

Citat från: MB skrivet  2 december 2024 kl. 10:27:57Du kan fråga här...

https://eurotroll.se/contact/
Han måste också ha en privat mail adress som
Kan inget om mail adresser
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 december 2024 kl. 01:03:43Det är förstås värt ett försök, men nu när Hasse har gått i pension och inte längre är anställd på Eurotroll så är väl risken överhängande att de har stängt ner den e-postadressen. :(

Hade en mail adress när jag gick i skolan men när jag gick ut blev den inaktiv, samma sak med Farsan när han går i pension

gstone

Vem har haft/har längst dubb karriär i sverige ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 12:43:32Vem har haft/har längst dubb karriär i sverige ?
Hans Lindgren kanske, hans dubbkarriär varade 1953-2007.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2024 kl. 12:47:25Hans Lindgren kanske, hans dubbkarriär varade 1953-2007.
Tack för hjälpen 

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 14:06:50Tack för hjälpen
Fått kontakt med Hasse eller någon annan på Eurotroll än?

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 december 2024 kl. 15:05:36Fått kontakt med Hasse eller någon annan på Eurotroll än?
vet inte rikligt vart jag ska vända mig :-\

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 december 2024 kl. 15:09:40vet inte rikligt vart jag ska vända mig :-\
Har en fråga till Mia Hana Hansson men vågar inte maila på
gstone som är modigare kan försöka maila för hon kände Hasse bättre än någon annan

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 december 2024 kl. 15:59:20Har en fråga till Mia Hana Hansson men vågar inte maila på
gstone som är modigare kan försöka maila för hon kände Hasse bättre än någon annan
Jag har försökt konkta Mia.

hade också en fråga 

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 december 2024 kl. 15:59:20Har en fråga till Mia Hana Hansson men vågar inte maila på
Mailade även Gunilla Backman, när jag ändå höll på  ;D