Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: PatoskyeIII skrivet 19 november 2024 kl. 21:34:32Om SVT inte hade börjat med sina hemska rullande credits skulle det kunna ha sett ut så här.

Om rullande credits inte fanns.jpg
Nuförtiden ser det ju ungefär ut så där, sedan dess att SVT för ganska många år sedan övergav de rullande dubbcreditsen.

Och det var väl ett klokt drag, då de rullande texterna inte alltid var helt lätta att läsa - problemet är dock att på den tiden listades ibland fler röster än idag och ofta även regissör, som de numera verkar ha slutat med helt; när de nästan alltid bara crediterar översättare och dubbstudio... :(

MOA

Behöver er hjälp med att skapa en konstgjord bild, håller på med en hyllningsbild till Hasse & tänker beskriva honom med ord men jag har bara kommit på 1: Underbar, svara om ni har andra ord som beskriver honom, behöver minst 5. Är säker på att han skulle älska den om han såg den :D

MB

Citat från: MOA skrivet 22 november 2024 kl. 16:10:43Behöver er hjälp med att skapa en konstgjord bild, håller på med en hyllningsbild till Hasse & tänker beskriva honom med ord men jag har bara kommit på 1: Underbar, svara om ni har andra ord som beskriver honom, behöver minst 5. Är säker på att han skulle älska den om han såg den :D
Borde det inte vara ord där första bokstaven i varje blir del av Hasse om man läser det hela tillsammans?

Härlig
Ambitiös
Smart
Sensationell
Exceptionell

Blockhaj

Citat från: MOA skrivet 22 november 2024 kl. 16:10:43Behöver er hjälp med att skapa en konstgjord bild, håller på med en hyllningsbild till Hasse & tänker beskriva honom med ord men jag har bara kommit på 1: Underbar, svara om ni har andra ord som beskriver honom, behöver minst 5. Är säker på att han skulle älska den om han såg den :D
vilken hasse?

Disneyfantasten

MOA

Citat från: MB skrivet 22 november 2024 kl. 17:35:03Borde det inte vara ord där första bokstaven i varje blir del av Hasse om man läser det hela tillsammans?

Härlig
Ambitiös
Smart
Sensationell
Exceptionell
Tack för orden & här är bilden:
Hasses Hyllning.png
Kommer göra likadant med alla andra favoriter så hjälp till med orden

Elios

Blockhaj

Citat från: Elios skrivet 22 november 2024 kl. 22:43:55Va? Det är The Incredibles och inte The Expandables. Den med många 80 och 90-tals actionhjältar samlade i olika filmer.  ;D
XD läste fel

MOA

Har älskvärd till Mattias så kom med 4 till ;D

MOA

Citat från: MOA skrivet 23 november 2024 kl. 17:26:12Har älskvärd till Mattias så kom med 4 till ;D
Vi provar Johan istället: Otrolig

MOA

Har ingen bild på Dick så jag gjorde denna, bra bild va?

Steffan Rudvall

Jonas9881

"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MB

Citat från: Jonas9881 skrivet 22 december 2024 kl. 15:54:05Vad använder du för program för att lyckas skapa denna bilden?
Den här gjord i en mobilsinbyggd bilderedigerare, och därav att den inte är helt perfekt. Jag vet det för att jag valde typsnittet