Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 december 2024 kl. 21:10:06Fast hon jobbar ju inte på KM Studio längre utan är bosatt på gränsen mellan Skåne och Småland tillsammans med Hasse Andersson och dessutom så tror jag inte att hon sparar alla bevarade uppgifter och det är inte alls säkert att hon kommer ihåg alla detaljer, enligt henne själv i Snedtänkt med Kalle Lind kommer hon inte ens ihåg år.
Man vet ju aldrig vad hon kan tänkas komma ihåg om specifika dubbningar, det är ju värt ett försök hon var ju trots allt både producent och regissör för omdubbningen av Alice i Underlandet...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 december 2024 kl. 20:35:45, men eftersom Disney ju inte bidrar med uppgifter förrän efter premiären så måste det alltså vänta tills efter nästa helg - och i och med att de flesta brukar ta ledigt under mellandagarna, så lär det i så fall bli först efter Trettondagen (så tidigast den 7 januari, med andra ord).
Ja men då fotar jag credits :D när jag ser den nästa vecka 

inga problem 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 december 2024 kl. 20:35:45Som bekant kan jag tyvärr inte hjälpa till med Disney-produktioner, utan där krävs det i praktiken att någon fotograferar av dubbcreditsen på bio.

Möjligen att kontakten som hjälpte till med Det var en gång en filmstudio skulle kunna få fram credits, men eftersom Disney ju inte bidrar med uppgifter förrän efter premiären så måste det alltså vänta tills efter nästa helg - och i och med att de flesta brukar ta ledigt under mellandagarna, så lär det i så fall bli först efter Trettondagen (så tidigast den 7 januari, med andra ord).
Jag får helt enkelt fota credits så ordna vi det.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 december 2024 kl. 21:20:21Man vet ju aldrig vad hon kan tänkas komma ihåg om specifika dubbningar, det är ju värt ett försök hon var ju trots allt både producent och regissör för omdubbningen av Alice i Underlandet...
Jag har med tålamod skickat iväg ett flertal brev till henne i förhoppning av andra planer men utan att ha fått svar...

gstone

Ska fota Mufasa credits nästa söndag  :D

gstone

Jag önskar credits till En Fairly Odd Jul 

Känner dock igen en del av rösterna

Sabelöga

Skulle det vara möjligt att få creditlista till julfilmen Julspelet som nu går på SVT Play? Några svenska röster står utskrivna där men inte vilka roller dom spelar.

https://www.svtplay.se/video/ePvVznd/julspelet/julspelet-svenskt-tal
Houba !

gstone

Citat från: Sabelöga skrivet 23 december 2024 kl. 17:28:18Skulle det vara möjligt att få creditlista till julfilmen Julspelet som nu går på SVT Play? Några svenska röster står utskrivna där men inte vilka roller dom spelar.

jag har

kan dela

gstone

Citat från: Sabelöga skrivet 23 december 2024 kl. 17:28:18Skulle det vara möjligt att få creditlista till julfilmen Julspelet som nu går på SVT Play? Några svenska röster står utskrivna där men inte vilka roller dom spelar.

Sabelöga

Houba !

gstone

Citat från: MB skrivet 23 december 2024 kl. 17:32:39Den där länken går ju inte specifik till din mail inkorg så den är helt onödig...
Jag insåg det

gstone

Citat från: MB skrivet 23 december 2024 kl. 17:32:39Den där länken går ju inte specifik till din mail inkorg så den är helt onödig...
Håll er borta från mina mail !

det är olaga intrång  >:(

mina Mail är privata  :'(

gstone

Om ni kollar på mina mail ringer jag FBI 

MB

Citat från: gstone skrivet 23 december 2024 kl. 18:20:25Håll er borta från mina mail !

det är olaga intrång  >:(

mina Mail är privata  :'(
Ingen har kollat på din mail, den där länken ledde mig till mina egna mail...