Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Julklappar

Startat av TonyTonka, 24 december 2023 kl. 22:36:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 25 december 2024 kl. 21:07:16Här är det jag fick i julklapp
Inga dåliga tillskott till din samling. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 december 2024 kl. 21:42:51Jag önskade mig en Nintendo Switch förra året, men åtminstone så fick jag det i min födelsedag i detta året, förstås. :)

Och ja, jag fick bättre presenter i detta året, ha-ha.
Mer spel till switchen? Får önska mig nya spel när jag fyller år

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 december 2024 kl. 22:04:03Mer spel till switchen? Får önska mig nya spel när jag fyller år
Japp, fick detta, plus choklad.

MOA

gstone

Idag ska jag träffa min farbror och hans döttrar(mina kusiner) och bytta julklappar med dom

Jag tror dom tjejerna är 10 och 13
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 december 2024 kl. 12:06:30Idag ska jag träffa min farbror och hans döttrar(mina kusiner) och bytta julklappar med dom

Jag tror dom tjejerna är 10 och 13
Mycket yngre än dig, är farbror yngre än farsan?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 december 2024 kl. 14:43:21Vad gullig du är
Med särskilt diadem eller? Det är också en julklapp

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 december 2024 kl. 21:07:16Här är det jag fick i julklapp
Wow, hur vansinnigt många julklappar får du egentligen...?! Allt det där måste ju ha kostat skjortan... :o

Jag fick två sällskapsspel, en Blu-Ray-film och en DVD-film, och det är jag nöjd med - mycket mer än så brukar jag sällan ha fått annat än när jag var barn.

Oscar Isaksson

Jag trodde inte att det skulle bli några julklappar i år för min del. För egentligen har jag allt jag behöver och det jag önskar mig är för dyrt för att få rum på en enkel julklappslista.

Men blev två kokböcker, en stekpincett, nytt mobilskall (mitt gamla såg ut som något katten släpat in men stöldrisken var ju låg ;D) och en trisslott (vinst på 60kr, aldrig hänt 8)).

moviefan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 december 2024 kl. 01:38:06Wow, hur vansinnigt många julklappar får du egentligen...?! Allt det där måste ju ha kostat skjortan... :o

Jag fick två sällskapsspel, en Blu-Ray-film och en DVD-film, och det är jag nöjd med - mycket mer än så brukar jag sällan ha fått annat än när jag var barn.
Vilka filmer fick du ?  :D

Disneyfantasten

Idag fick jag mina julklappar: Lady och Lufsen, Pocahontas och Monsters Inc på Bluray, så nu växer min Bluray-samling med ytterligare tre filmer.

Detta innebär alltså att jag nu har samtliga filmer från Disney-renässansen (1989-1999) i min samling, samt alla de storfilmer som gjordes under Walts livstid* (1937-1967).

*Det vill säga, alla utom Svärdet i Stenen, som jag bestämt att jag inte ska införskaffa på Bluray på grund av den dåliga bildkvalitén.