Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 21 december 2024 kl. 20:36:10Varför är vi här ?
För att vi har tagit oss hit av gemensamt intresse

gstone

Vill mina föräldrar mitt bäst ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MB

Citat från: gstone skrivet 23 december 2024 kl. 20:55:58Vill mina föräldrar mitt bäst ?
Antagligen, men hur ska vi veta det?

gstone

Citat från: MB skrivet 23 december 2024 kl. 20:56:40Antagligen, men hur ska vi veta det?
jag måste nog förklara mitt dilema
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Säljs Jakten På Christoffer Robin fortfarande? Har kvar fodralet men DVD:n är borta av någon könstig anledning

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 17:10:23Säljs Jakten På Christoffer Robin fortfarande? Har kvar fodralet men DVD:n är borta av någon könstig anledning
Bortsett från second hand-alternativ verkar det som att Filmgruvan är den enda butiken som säljer den i nytt skick:
https://filmgruvan.se/produkt/nalle-puh-jakten-pa-christoffer-robin/
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Anders M Olsson

Citat från: Lillefot skrivet 26 december 2024 kl. 17:24:50Bortsett från second hand-alternativ verkar det som att Filmgruvan är den enda butiken som säljer den i nytt skick:
Fast det står ju "Begagnad köpdvd" i beskrivningen, så den är inte fabriksny.

BPS

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 17:10:23Säljs Jakten På Christoffer Robin fortfarande? Har kvar fodralet men DVD:n är borta av någon könstig anledning
Om du bor nära någon butik som har Musikservice i sitt sortiment kan det vara värt att titta där...

Lillefot

Citat från: Anders M Olsson skrivet 26 december 2024 kl. 17:35:29Fast det står ju "Begagnad köpdvd" i beskrivningen, så den är inte fabriksny.
Hoppsan, det missade jag. Ber om ursäkt.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 26 december 2024 kl. 17:24:50Bortsett från second hand-alternativ verkar det som att Filmgruvan är den enda butiken som säljer den i nytt skick:
Varför har Ior designen från 2011? Finns ingen anledning

Lennartsson

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 19:03:14Varför har Ior designen från 2011? Finns ingen anledning
För att utgåvan är från 2011 eller fodralet för det är ju samma innehåll på skivan.

MOA

Citat från: Lennartsson skrivet 26 december 2024 kl. 19:36:52För att utgåvan är från 2011 eller fodralet för det är ju samma innehåll på skivan.
Allt annat är originellt så väldigt könstigt

Disneyfantasten

Någon som vet hur man gör när man citerar inlägg som är långt bak bland andra inlägg och/eller citerar inlägg från andra trådar?

För jag kan bara citera de 15 senaste inläggen i tråden och inlägg i en och samma tråd, men har sett andra göra det ovannämnda så det skulle faktiskt vara bra för mig att veta hur man gör.

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 december 2024 kl. 20:31:50Någon som vet hur man gör när man citerar inlägg som är långt bak bland andra inlägg och/eller citerar inlägg från andra trådar?

För jag kan bara citera de 15 senaste inläggen i tråden och inlägg i en och samma tråd, men har sett andra göra det ovannämnda så det skulle faktiskt vara bra för mig att veta hur man gör.
Du måste leta upp inlägget du vill citera först, sedan trycker du på citera. Jag vet inte hur andra gör när de citerar inlägg från andra trådar men jag kopierar citatet och klistrar in det

Alltså den här versionen av citatet och inte den man ser automatiskt.
Screenshot_Chrome.jpg

BPS

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 19:03:14Varför har Ior designen från 2011? Finns ingen anledning
Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 20:17:19Allt annat är originellt så väldigt könstigt
Jag antar att du föredrar den här?