Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: BPS skrivet 26 december 2024 kl. 21:01:17Jag antar att du föredrar den här?

Lite bättre fast det är VHS omslag

BPS

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 21:32:04Lite bättre fast det är VHS omslag
Det är inte bara vhs-omslaget, det är också den första Disney dvd-utgåvans...

moviefan

När slutade MC Donalds med Disney i Happy Meal ?  Minns att jag köpte ofta H Meal när jag var liten, då det var disney.  

Skokaka

När man nämner tider i kommentarer i YouTube videor, måste man först göra något så att siffrorna blir till en blå länk och skickas sen till den tiden i videon, eller blir det automatiskt till en blå länk? Har tänkt över detta efter så många år, asså, åh...

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 29 december 2024 kl. 22:20:35När man nämner tider i kommentarer i YouTube videor, måste man först göra något så att siffrorna blir till en blå länk och skickas sen till den tiden i videon, eller blir det automatiskt till en blå länk? Har tänkt över detta efter så många år, asså, åh...
Det ska räcka att bara skriva ut tidskoden i formatet M:SS eller H:MM:SS, så formateras det automatiskt.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 december 2024 kl. 22:20:35När man nämner tider i kommentarer i YouTube videor, måste man först göra något så att siffrorna blir till en blå länk och skickas sen till den tiden i videon, eller blir det automatiskt till en blå länk? Har tänkt över detta efter så många år, asså, åh...
På några äldre kommentarer funkar det inte men det var säkert annorlunda då

Skokaka

Just det, ja. Har YouTube fått automatiska svenska texter i just denna året? Jag menar, visst, dessa texterna stämmer inte alltid överens med vad som sägs eller hörs i videos, men vad jag minns så har de inte varit på svenska förut? De kanske la till i denna året, eller jag vet inte? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2024 kl. 18:16:23Just det, ja. Har YouTube fått automatiska svenska texter i just denna året? Jag menar, visst, dessa texterna stämmer inte alltid överens med vad som sägs eller hörs i videos, men vad jag minns så har de inte varit på svenska förut? De kanske la till i denna året, eller jag vet inte? ???
Har jag aödrog sett tidigare ¨s¨¨¨¨å de m¨¨ste vara hetlt nyrrrtttt förr året & även nästa år

BPS

Citat från: MOA skrivet 26 december 2024 kl. 17:10:23Säljs Jakten På Christoffer Robin fortfarande? Har kvar fodralet men DVD:n är borta av någon könstig anledning
Om du är intresserad så finns den på Tradera och det gäller DVD utgåvan från 2002 som faktiskt har film postern som omslag och inte något photoshoppat som 2011s utgåva.

https://www.tradera.com/item/656324655

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 december 2024 kl. 19:04:14Har jag aödrog sett tidigare ¨s¨¨¨¨å de m¨¨ste vara hetlt nyrrrtttt förr året & även nästa år
Okej, vad sjutton är nu detta?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2024 kl. 19:29:57Okej, vad sjutton är nu detta?
Det måste vara helt nytt för året menade jag

MOA

Citat från: MOA skrivet 31 december 2024 kl. 19:04:14Har jag aödrog sett tidigare ¨s¨¨¨¨å de m¨¨ste vara hetlt nyrrrtttt förr året & även nästa år
Var berusad när jag skrev inlägget

MOA

Gissa Vilka som är mina favorit VA

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 13:56:30Gissa Vilka som är mina favorit VA
Hasse Jonsson, Gunnar Ernblad, Mattias Knave, Dick Eriksson, Kenneth Milldoff, Louise Raeder för att nämna några.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  1 januari 2025 kl. 14:00:33Hasse Jonsson, Gunnar Ernblad, Mattias Knave, Dick Eriksson, Kenneth Milldoff, Louise Raeder för att nämna några.
En man & en kvinna är rätta svaret