Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Nu har jag Dracula som står omnämnd på Voice Actors From Around The World Wiki istället för Kung Hippo av någon könstig anledning

Skokaka

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet  2 november 2024 kl. 00:37:28Gjorde detta med mina tre favorit tecknade fåglar. :)
Om du bara får välja en av dem, vem hade du tagit då? ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet  2 november 2024 kl. 01:05:23Om du bara får välja en av dem, vem hade du tagit då? ^^
Det blir nog Kalle, för att han nog är kändast och den som jag måste ha känt först... Okej, osäker förstås vilken jag minns först, men nog för att jag kan relatera till honom (också ibland tycka synd om honom) så är det nog också uppenbart.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 november 2024 kl. 01:13:27Det blir nog Kalle, för att han nog är kändast och den som jag måste ha känt först... Okej, osäker förstås vilken jag minns först, men nog för att jag kan relatera till honom (också ibland tycka synd om honom) så är det nog också uppenbart.
Kalle är nog också min favorit & jag såg dom också i den ordningen. Såg många Disney & Looney Tunes kortfilmer när jag var barn. Hacke hittade jag online på android TV, gillade kortfilmerna & hade jag haft dom på DVD hade jag älskat dom. Dessa kortfilmer blev säkert borttagna på grund av copyright men är glad att jag såg dom för 10 år sen

Skokaka

Som extra så är jag Gustaf som kattunge igen i månadens sista dagar, eftersom kattungar ger mig positiv energi. 

Jag minns att jag såg en affisch till filmen där han är unge där det står: "Visst är jag söt?" i den, och ja, detta är vad jag menade när jag sa att jag borde ha det citatet i den tidigare bilden, förut... Kunde dock tyvärr inte hitta den affischen, så denna bilden får vara nära nog, ja...

MOA

Nu har jag hela gänget med Game Boy från säsong 2 som jag aldrig sett. Om någon har det borde det laddas upp på archive.org

Skokaka

Okej, så det blev typ bara en hel vecka med bonus bilden. 

Och, nåja, jag vet att detta har inte direkt något med Julen att göra, men Sonic the Hedgehog 3 kommer ju ut i denna månaden, så... Ja, det har ändå med December att göra. Så här är Sonic, Tails och Knuckles som en trio. :)

PatoskyeIII

MOA

I år firar Fuskgubben 40 årsjubileum & därför ger jag honom all uppmärksamhet som han inte fått tidigare. Låt oss börja med det vanligaste, Mario i ett rör

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 10:27:26I år firar Fuskgubben 40 årsjubileum & därför ger jag honom all uppmärksamhet som han inte fått tidigare. Låt oss börja med det lättaste, Mario i ett rör
Undrar vilken dag firandet börjar.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Nu är det 2025, vilket är ormens år. Så glad ormens år, allihopa!

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2025 kl. 00:41:47Nu är det 2025, vilket är ormens år. Så glad ormens år, allihopa!
Det var en rolig nyhet, med tanke på att ormar är såna sköna djur. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Lillefot

Har tack vare en vän fått upp intresset för MLP: FiM igen, och den här karaktären (Ember) var den sista jag blev familjär med innan jag slutade titta på serien för många år sen.

Blir temporärt, sen någon dag får ni tillbaka hederliga gamla dinosaurien på bild.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.