Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2025 kl. 21:33:06Bautastensmällen har förstärkt min kärlek för Johan, han är bara så otrolig i alla 3 roller
Troubadix, Prolix och vem mer?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 januari 2025 kl. 21:37:36Troubadix, Prolix och vem mer?
Romaren som flyger iväg i slutet(Han nämns aldrig vid namn)

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  4 januari 2025 kl. 23:33:39Romaren som flyger iväg i slutet(Han nämns aldrig vid namn)
Just det, nu minns jag, såg om filmen senast i somras.

Utöver detta så spelar Uffe Larsson (Obelix) i samma film också Decurion (som i Asterix och Britterna - enligt mig den näst bästa efter Asterix 12 Stordåd - spelas av Gunnar Ernblad)

gstone

Jag hittade en ny jätte bra second hand idag  :D

Köpte Antz på VHS bland annat
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 januari 2025 kl. 23:35:49Just det, nu minns jag, såg om filmen senast i somras.

Utöver detta så spelar Uffe Larsson (Obelix) i samma film också Decurion (som i Asterix och Britterna - enligt mig den näst bästa efter Asterix 12 Stordåd - spelas av Gunnar Ernblad)
Min favorit efter Asterix 12 Stordåd, Decurion står inte med på rollistan

gstone

Mufasa: Lejonkungen" ryter ifrån - har snart spelat in 500 miljoner dollar

gstone

gstone

Jag är på kungliga opera n

Skokaka

Nu sov jag åtminstone bättre i natt. (Jag drack varmt vatten, borde jag dock inte ha gjort det?...)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 januari 2025 kl. 21:55:52Nu sov jag åtminstone bättre i natt. (Jag drack varmt vatten, borde jag dock inte ha gjort det?...)
Så bra för stackars älskling Skokaka :D

BPS

Jag upplevde för första gången att tåget inte bara var på stationen i tid men till och med tidigt sådant som inte händer egentligen.

gstone

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 januari 2025 kl. 09:08:08Anita Bryant har dött 😁☺️
Om detta är ett bullshit inlägg så ta genast bort det! Det är inte alls roligt när någon dör, skriv om det i Sorgligatråden istället

gstone

Citat från: MOA skrivet 10 januari 2025 kl. 11:06:40Om detta är ett bullshit inlägg så ta genast bort det! Det är inte alls roligt när någon dör, skriv om det i Sorgligatråden istället
Du vet inte vem hon är ? ::)