Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 januari 2025 kl. 00:45:22Jag kommer självklart göra mitt bästa när det börjar närma sig, men 200% varulv - En pudel i flocken distribueras av Lucky Dogs, och de verkar vara lite oberäkneliga. Ibland har de ordnat fram allt jag behövt blixtsnabbt, men nu senast fick jag aldrig kompletta uppgifter till 10 liv från Lucky Dogs (däremot fick jag till sist hjälp av Alicia Åberg med de studiocredits som Lucky Dogs inte kunde få fram).

Men med det sagt, påminn mig ett par veckor innan premiären, så ska jag maila Lucky Dogs så får vi hoppas på det bästa. :)
jag tänker fota, men dom visar nog inte  för det gjord dom inte med 10 liv :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2025 kl. 10:12:35jag tänker fota, men dom visar nog inte  för det gjord dom inte med 10 liv :-\
Nej, tyvärr brukar Lucky Dogs ofta inte ha utsatt dubbcredits på sina filmer. :(

gstone

Hundmannen svenska rösterDavid Alvefjord, Neo Gillinger, John Alexander Eriksson, Per Andersson, Tuva B Larsen, Jesper Adefelt, Mikaela Ardai Jennefors, Calle Carlswärd, Tobias Almborg, Katrin Sundberg, Astrid Assefa, Linda Olsson, Fredrik Hiller m

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 januari 2025 kl. 01:28:58För att kunna få fram dubbcredits skulle jag behöva veta vilken distributör som distribuerar filmen, då jag behöver någonstans att vända mig. Vet du det? Tyvärr får jag inga träffar alls när jag googlar på Molly & Pelle på äventyr... :(
Scanbox släpper den faktiskt på DVD i sverige !!!

Molly och Pelle på äventyr

gstone

Jag önskar credits till en serie som det inte går att få credits till så jag tänker inte ens fråga 🤪😂🤣

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 januari 2025 kl. 20:20:29Just nu står filmen i alla fall inte med på vare sig Scanbox svenska, norska, danska eller finska webbsajt - vare sig för DVD eller VoD. Därmed kan man ju misstänka att det är någon annan som distribuerar filmen, och inte Scanbox...
Scanbox släpper den faktiskt på DVD i sverige !!!

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2025 kl. 18:51:06https://www.scanbox.com/sv/movies/molly-och-pelle-paa-aventyr/
Mycket trevligt, den fanns inte med när jag kollade på Scanbox webbsida häromdagen - tydligen har de uppdaterat den nu i dagarna.

Då ska jag maila Scanbox och fråga efter creditlista. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 januari 2025 kl. 10:43:12Kan du även fråga Håkan Mehode om denna filmen ?

Här är det betydligt lättare då han kan se på filmen själv
Jag mailade Håkan för ett par dagar sedan, men har fortfarande inte fått något svar. Lite märkligt, då han annars brukar vara så blixtsnabb på att svara, men får hoppas att allt är väl med honom och att han svarar snart...

gstone

Molly och Pelle på äventyr credits

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 januari 2025 kl. 09:27:34Jag mailade Håkan för ett par dagar sedan, men har fortfarande inte fått något svar. Lite märkligt, då han annars brukar vara så blixtsnabb på att svara, men får hoppas att allt är väl med honom och att han svarar snart...
Hoppas han inte blivit sjuk som sin dåvarande kollega, hur mår hon egentligen?

gstone

Jag önskar credits till Paddington I Peru🙏🙏❤️🥺

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 januari 2025 kl. 15:48:11Jag önskar credits till Paddington I Peru🙏🙏❤️🥺
Jag mailade SF Studios i torsdags, men har inte fått något svar än. Förhoppningsvis kommer det måndag eller tisdag, annars får jag försöka hitta någon annan person på SF Studios att fråga. :)

gstone

Paddington I Peru och Den magiska resan är dom två filmer jag mest vill veta rösterna  i just nu.
hoppas får svara på bägge.

gstone

Vilka är dom svenska rösterna ?