Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tiny Toons Looniversity

Startat av gstone, 17 januari 2023 kl. 20:12:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 26 januari 2025 kl. 13:49:43Första dubbningen eller?
Det tror jag inte - jag gissar att det är hon som crediterats under "Övriga röster" i finsk-dansk-tyska Niko - Norrskenets hemlighet, som gick på bio för inte så länge sedan. :)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Fred skrivet 26 januari 2025 kl. 10:10:13Tyvärr vet jag inte vem Therese Svensson är.20250125_183029.jpg
Du verkar ha någon hemlig magiskt sätt att få crefots för Warner Brotherss serier 

jag är imponerad 😦👏👏👏

Fred

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2025 kl. 18:01:09Du verkar ha någon hemlig magiskt sätt att få crefots för Warner Brotherss serier

jag är imponerad 😦👏👏👏
Den här bilden visas efter att avsnittet har sänts på Cartoon Network.

gstone

Citat från: Fred skrivet 31 januari 2025 kl. 18:51:00Den här bilden visas efter att avsnittet har sänts på Cartoon Network.
Har några att visa själv 

MOA

Varför är den inte under Dubbningar & Röster ännu?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2025 kl. 18:58:08Har några att visa själv
Vad gäller den sistnämnda bilden för film eller serie? Den verkar ju ändå vara dubbad av KM Studio, så att man bör kunna få fram en mer ordentlig creditlista.

Citat från: MOA skrivet 31 januari 2025 kl. 19:01:19Varför är den inte under Dubbningar & Röster ännu?
För att jag skulle vilja få reda på mer om dubbningen, och vilka fler som medverkar. Jag betvivlar att det bara är sex skådespelare med i hela serien...

Det är väl förvisso kanske bättre än ingenting, men ofullständigt måste vara en rejäl underdrift. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 februari 2025 kl. 02:37:24Vad gäller den sistnämnda bilden för film eller serie? Den verkar ju ändå vara dubbad av KM Studio, så att man bör kunna få fram en mer ordentlig creditlista.

Den animerade Gremlins serien Gremlins Secrets of the Mogwai
ordentlig creditlista vore väldigt uppskattat ,  en  del väldigt viktiga roller skans  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2025 kl. 09:41:04Den animerade Gremlins serien Gremlins Secrets of the Mogwai
ordentlig creditlista vore väldigt uppskattat , en  del väldigt viktiga roller skans  :D

Absolut, jag ska fråga KM Studio. Var finns den serien? Den har faktiskt helt gått mig förbi...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 februari 2025 kl. 11:17:23Absolut, jag ska fråga KM Studio. Var finns den serien? Den har faktiskt helt gått mig förbi...
HBO Max ( numera Max)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2025 kl. 13:48:57HBO Max ( numera Max)
När har egentligen Max börjat med att sätta ut dubbcredits? För när jag kollade häromveckan kunde jag inte hitta åt en enda film eller serie på Max som hade minsta lilla tillstymmelse till dubbcredits...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 februari 2025 kl. 13:54:53När har egentligen Max börjat med att sätta ut dubbcredits? För när jag kollade häromveckan kunde jag inte hitta åt en enda film eller serie på Max som hade minsta lilla tillstymmelse till dubbcredits...
Bara 5 röster per show, men på dom nyare sakerna ja.

kolla sådan som kommit dom senaste månaderna 

Fred

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 februari 2025 kl. 13:54:53När har egentligen Max börjat med att sätta ut dubbcredits? För när jag kollade häromveckan kunde jag inte hitta åt en enda film eller serie på Max som hade minsta lilla tillstymmelse till dubbcredits...
Max sätter inte ut dubbcredits vad jag har sett men Cartoon Network brukar göra det, i alla fall när det gäller Warner Bros-serier.