Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Smurfar (2025)

Startat av gstone, 11 april 2024 kl. 20:18:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 februari 2025 kl. 20:20:07Märkligt nog, ja - men jag håller med att det låter märkligt i det svenska språket med obestämd form plural i en titel...
det låter inte rätt i mun
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Citat från: Oscar Isaksson skrivet  6 februari 2025 kl. 19:04:08Det låter som Per Andersson är Gargamel.
Hör du vem som är Smurfann  ???

(låter inte som Elina Raeder i alla fall.....)
- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 februari 2025 kl. 21:26:10dom som döpte filmen var kanske inte rikligt medveten om hur det svenska språket är uppbyggt
Eller också är det ett medvetet beslut för att särskilja filmen från andra filmer och serier, då det finns så många produktioner som heter Smurfarna...

A

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 februari 2025 kl. 21:34:32Eller också är det ett medvetet beslut för att särskilja filmen från andra filmer och serier, då det finns så många produktioner som heter Smurfarna...
Det är ju antagligen så man har tänkt i alla fall för originaltiteln. Man kunde ju dock ha haft någon lite mer originell titel än Smurfs.

gstone

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2025 kl. 18:53:50ny trailer på svenska

Jag är inte en som brukar döma ut filmer på förhand, men jag tycker det här ser riktigt dåligt ut tyvärr. Kul att Per Andersson tycks medverka, men filmen verkar ändå verkligen inte bra.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 maj 2025 kl. 18:47:00Jag är inte en som brukar döma ut filmer på förhand, men jag tycker det här ser riktigt dåligt ut tyvärr. Kul att Per Andersson tycks medverka, men filmen verkar ändå verkligen inte bra.
Animations stillande ser fin ut

ser ut som Mästerkatten 2 och spider varse filmerna 

gstone

Nu vet vi vilka roller alla skådespelare spelar  :)

gstone

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 21:18:19Nu vet vi vilka roller alla skådespelare spelar  :)
Väldigt många karaktärer