Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Becky Richards regerar

Startat av MB, 22 februari 2024 kl. 01:12:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: MB skrivet 22 februari 2024 kl. 11:43:17Om du hittar den kan du då ladda upp den på Internet Archive?
Archive har strulat för mig, då jag stup i kvarten fått "503 Slowdown", men efter tre dygn med ideliga omstarter har jag nu till sist lyckats ladda upp alla avsnitt av Becky Richards regerar. :)
https://archive.org/details/becky-richards-regerar

Jag har gjort mitt bästa för att konvertera SVT Plays icke-standardiserade textningsfiler till .SRT-filer med bibehållen information med vedertagen praxis (med kursiv stil för personer som inte syns i bild, hakparenteser för ljudinformation, o.s.v.), men eftersom SVT Play inte alltid brukar vara helt konsekvent med användningen av färgtaggar kan det förekomma misstag - så om något inte verkar stämma med textningen, säg till så ska jag försöka lösa det.

BPS

Intressant dubbning, verkar som att Henrik Bennetter själv medverkar också....

MB

I avsnitt 4 har översättaren antagligen missat eller översatt utan bild. Becky måste fixa en pool men fixar ett biljardbord som är helt logiskt i originalversionen eftersom att båda kallas pool men som inte funkar i den svenska.

Men hur som helst en mycket bra dubbning och serie och Daniel ska ha stort tack för att han har gjort den tillgänglig.

MOA

Även om jag ogillar denna typ av program måste jag uppskatta en sak med Becky Richards Regerar: Inget onödigt publikskratt