Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 februari 2025 kl. 21:27:29Det är bra, kämpa på bara!  :) ;)
du är en snäll kille, men så är du ju också äldre och då mer mogen
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 februari 2025 kl. 22:23:47du är en snäll kille, men så är du ju också äldre och då mer mogen
Han är bara 1 år äldre än dig med samma förhinder

gstone

Har ni märkt att Disney pensionerat Touchstone Pictures labelen ?

Vad tror ni är anledningen ? Och vad tycker ni om det ?

MOA

Kan någon säga hur man fixar detta? Det är inte svårt att ladda ner filerna men hur får man fram dom i spelet? Min morbror brukade fixa detta åt mig men jag lärde mig aldrig hur. Har försökt men mina sätt funkar inte, har ni några som funkar så säg hur man gör

gstone

Citat från: MOA skrivet 26 februari 2025 kl. 15:58:39Kan någon säga hur man fixar detta? Det är inte svårt att ladda ner filerna men hur får man fram dom i spelet? Min morbror brukade fixa detta åt mig men jag lärde mig aldrig hur. Har försökt men mina sätt funkar inte, har ni några som funkar så säg hur man gör
Her inte haft någon lycka med att ladda ner spel från archive.org själv 

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 februari 2025 kl. 16:26:00Her inte haft någon lycka med att ladda ner spel från archive.org själv
Det där är inte archive.org, söker svar från folk som kan det jag inte kan, folk som är mer som min morbror

Disneyfantasten

Vad betyder "så dåligt att det blir bra"? (jag tror jag vet vad det betyder men frågar för att vara säker)

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 februari 2025 kl. 20:59:37Vad betyder "så dåligt att det blir bra"? (jag tror jag vet vad det betyder men frågar för att vara säker)
Så dåligt att det blir bra betyder det väl oftast att det är så dåligt att det blir komiskt.

Skokaka

Undrar hur många crossovers som Mario har haft. Nåja, först och främst så är ju förstås Super Smash Bros. den största spel crossover serien. Sedan så har vi ju förstås Mario & Sonic spelen som är sport relaterade. Även Mario + Rabbids Kingdom Battle samt dess uppföljare är ju en crossover spel. Och om man nu förstås räknar Super Mario Maker på grund utav att några amiibos är även karaktärer från andra spel eller att Mario Kart 8 Deluxe har karaktärer från The Legend of Zelda, Animal Crossing och Splatoon. (Eller... Var det redan så i den första Mario Kart 8? ???

Så, har jag missat någon annan spel som är en Mario crossover? Detta är allt som jag i hela fall åtminstone kom på...

MOA

Citat från: MOA skrivet 26 februari 2025 kl. 15:58:39Kan någon säga hur man fixar detta? Det är inte svårt att ladda ner filerna men hur får man fram dom i spelet? Min morbror brukade fixa detta åt mig men jag lärde mig aldrig hur. Har försökt men mina sätt funkar inte, har ni några som funkar så säg hur man gör
För att ge lite mer kontext så ser det ut så här i spelet, här hamnar allt man laddat ner. Inget ändras vad jag än gör så svara om ni lyckats & kan visa hur man gör

MOA

Citat från: MOA skrivet 27 februari 2025 kl. 15:40:12För att ge lite mer kontext så ser det ut så här i spelet, här hamnar allt man laddat ner. Inget ändras vad jag än gör så svara om ni lyckats & kan visa hur man gör
Kan någon vara vänlig & svara på detta?

MOA

Tänker ranka alla Asterix filmer, har sett alla utom dom senaste, hur får jag tag på dom? Streamingtjänst eller DVD? Hoppas det inte blir en komplicerad sökning

Erika

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 11:04:36Tänker ranka alla Asterix filmer, har sett alla utom dom senaste, hur får jag tag på dom? Streamingtjänst eller DVD? Hoppas det inte blir en komplicerad sökning
De senaste finns på både streaming och dvd (samt blu-ray).

MOA

Citat från: Erika skrivet  1 mars 2025 kl. 13:14:00De senaste finns på både streaming och dvd (samt blu-ray).
Den näst senaste finns säkert också på streaming om jag antar rätt?

gstone