Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Bäst som Julius Caesar

Startat av gstone, 3 februari 2018 kl. 19:48:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Din favorit är...?

Mathias Henrikson
4 (40%)
Sten Nilsson
2 (20%)
Kenneth Milldoff
0 (0%)
Lars Lind
1 (10%)
Claes Månsson
2 (20%)
Gunnar Ernblad
1 (10%)
Sture Ström
0 (0%)
Steve Kratz
0 (0%)
Peter Dalle
0 (0%)

Antal personer som röstat: 10

DingoPictures2005

Citat från: PatoskyeIII skrivet 13 mars 2025 kl. 21:25:55Tommy Nilsson är ju ett specialfall men då han under en tid inte fick släppa musik på grund av utländska kontrakt
Ahh och under den tiden dubbade han som mest?

Anders

Jag har alltid föredragit Sten Nilsson i denna roll. Gallernas hjälte är nog min favorit av dessa filmer då det var den jag såg först och har mest nostalgisk koppling till, även om den har udda röster jämfört med resten av filmerna. Han är den som låter mest seriös enligt mig och får Caesar att framstå som en mörkare karaktär medan de flesta andra får honom att framstå som mer komisk. Speciellt Kenneth Milldoff, då han gav karaktären en skånsk dialekt.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 21 mars 2025 kl. 08:12:12Jag har alltid föredragit Sten Nilsson i denna roll. Gallernas hjälte är nog min favorit av dessa filmer då det var den jag såg först och har mest nostalgisk koppling till, även om den har udda röster jämfört med resten av filmerna. Han är den som låter mest seriös enligt mig och får Caesar att framstå som en mörkare karaktär medan de flesta andra får honom att framstå som mer komisk. Speciellt Kenneth Milldoff, då han gav karaktären en skånsk dialekt.
Mathias Henrikson låter också mörk & han är min favorit för att 12 Stordåd är filmen jag sett mest av

gstone

nu verkar det i alla fall vara Kratz som tagit över r rollen
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"