Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tigerns lärling finns äntligen på Sky Showtime med svensk tal

Jag vill verkligen att någon får fram vilka dom svenska rösterna är ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Snälla Daniel kan du få fram credits till den svenska dubbningen av den norska animerad filmen Trollkungens svans ?

gstone

jag önskar credits till denna film

MOA

Citat från: gstone skrivet 28 mars 2025 kl. 18:16:33jag önskar credits till denna film
Disney knockoff? Gör den inte mer intressant

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 mars 2025 kl. 23:30:58Disney knockoff? Gör den inte mer intressant
Någon är väldigt negegig ::)

måeste du så ofta klaga på media 

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 mars 2025 kl. 23:30:58Gör den inte mer intressant
Bror på vilket bolag som dunade den

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 28 mars 2025 kl. 18:16:33jag önskar credits till denna film
Om du kan skicka en rip av filmen så kan jag försöka identifiera rösterna.
Vet att jag har någon av dessa klassiska sagor filmerna på vhs hemma.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 29 mars 2025 kl. 07:50:58Om du kan skicka en rip av filmen så kan jag försöka identifiera rösterna.
Vet att jag har någon av dessa klassiska sagor filmerna på vhs hemma.
Ska se om jag kan hitta en rip på YT ;)

gstone

Jsg önskar credits till Kayara: På äventyr i Inkariket opm lite midre än två veckor

gstone

Jag önskar creditsd till A Minecraft Movie

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2025 kl. 20:13:23Jag önskar creditsd till A Minecraft Movie
Jag ska försöka maila distributören nu, och försöka få tag i credits. Det står inget på deras webbsida, men det borde väl vara SF Studios som släpper den...?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2025 kl. 20:13:23Jag önskar creditsd till A Minecraft Movie
Det är tydligen inte SF Studios som distribuerar filmen, som jag trodde, utan Warners filmer distribueras tydligen numera av Warner Bros. själva. Så jag försöker att få tag på någon på Warner Bros. som kan hjälpa till, men kan inte lova att jag lyckas...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 april 2025 kl. 10:54:56Det är tydligen inte SF Studios som distribuerar filmen, som jag trodde, utan Warners filmer distribueras tydligen numera av Warner Bros. själva. Så jag försöker att få tag på någon på Warner Bros. som kan hjälpa till, men kan inte lova att jag lyckas...
Hoppas Verkligen du kan få det 🥺🙏

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 april 2025 kl. 23:28:11Hoppas Verkligen du kan få det 🥺🙏
Det hoppas jag med, för jag är lite tveksam om jag kommer att gå och se filmen på bio - det är ju trots allt inte gratis, och ska vi vara riktigt ärliga verkar den ju inte vara någon Oscarsvinnare direkt... ;)
(Även om den absolut kan vara bättre än filmens trailers framstår som - det har ju hänt mer än en gång förut)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 april 2025 kl. 00:15:44Det hoppas jag med, för jag är lite tveksam om jag kommer att gå och se filmen på bio - det är ju trots allt inte gratis, och ska vi vara riktigt ärliga verkar den ju inte vara någon Oscarsvinnare direkt... ;)
(Även om den absolut kan vara bättre än filmens trailers framstår som - det har ju hänt mer än en gång förut)
Jag ska se den på söndag  :)

ska ja* fota om det finns något att fota ?