Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Nu har min första multilanguage video uppnått 1000 visningar :D
Populariteten fortsätter

MOA

Anna, Mirabel Madrigal & Rapunzel hade varit bästa vänner men en till film blir nog aldrig av

gstone

Coyote i domstolen (Coyote vs. Acme) har blivit räddade  :D🥳
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Rycket säger att Meryl Streep har blivit erbjuden rollen som Aslan i den nya Narnia filmen som kommer nästa år

Den görs av Netflix men dom vill släppa den på bio med.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 31 mars 2025 kl. 19:01:04Rycket säger att Meryl Streep har blivit erbjuden rollen som Aslan i den nya Narnia filmen som kommer nästa år

Den görs av Netflix men dom vill släppa den på bio med.
Tidig aprilskämt?

MOA

Boss musiken i Battletoads i lägre pitch tar mig till en annan värld. Av någon anledning är den bara så otherwordly att lyssna på

gstone

gstone

lördag är lilla syrans födelsedags klass ;)

hon ska få doft sprej m från kicks av mig 

Disneyfantasten

gstone

vad många nya credits för serier som kom up idag.

gstone

Daniel fick credits till en massa gamla nickedocka serier idag och la upp

MB

Citat från: gstone skrivet  5 april 2025 kl. 17:30:37Daniel fick credits till en massa gamla nickedocka serier idag och la upp
Hur har han lyckats få tag på officiella listor för så gamla serier?

gstone

Citat från: MB skrivet  5 april 2025 kl. 17:43:38Hur har han lyckats få tag på officiella listor för så gamla serier?
ingen anning

Svartkonst ?

Daniel Hofverberg

Citat från: MB skrivet  5 april 2025 kl. 17:43:38Hur har han lyckats få tag på officiella listor för så gamla serier?
För Nickelodeon har jag helt enkelt skrivit av eftertexterna, då en del (men inte alla) serier på Nickelodeon hade utsatta dubbcredits när kanalen startade och några år framåt, vilket de av någon märklig anledning senare slutade med.

Ytterligare någon serie från Nickelodeon har jag inspelad med credits, men lyckades inte tyda ett eller ett par namn då Nickelodeon-loggan låg precis ovanpå dubbcreditsen och täckte en del av listan; så att någon av skådespelarnas namn inte gick att läsa. :(

Tintin

Lite nyheter från dagen (tycker att de passar in i tråden).

Tradera ändrar sig och gör köparskydd valfritt för vissa köp.
https://info.tradera.com/nu-blir-koparskyddet-mer-flexibelt/

Se obegränsat med biofilm till fast månadspris med ny prenumerationstjänst (bara storstäderna, men ändå).
https://www.filmtopp.se/nyhet/nu-kan-du-se-obegransat-med-biofilm-for-fast-manadspris-sa-gor-du