Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 april 2025 kl. 20:02:18Tack, tack! :)

Och glöm inte mannen som skapade en magisk värld: Walt Elias Disney!
Visste inte att han hade ett mellanamn men bra att du skrev det

Elios

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 april 2025 kl. 20:02:18Tack, tack! :)

Och glöm inte mannen som skapade en magisk värld: Walt Elias Disney!
Glad namnsdag. :)

Skokaka

Will Siv

Grattis Ola Forssmed och Ola Selmén.
- what.

MOA

Elis hade namnsdag i förrgår & Valdemar & Volmar hade namnsdag igår, ett är ett av dom ovanligaste

Disneyfantasten

MOA

Will Siv

Grattis Emelie Clausen och Amelie Eiding.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 20 april 2025 kl. 20:59:03Grattis Emelie Clausen och Amelie Eiding.
Jösses Amalia kan man också säga idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 20 april 2025 kl. 20:59:03Grattis Emelie Clausen och Amelie Eiding.
Samt Amelie Nörgaard.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 april 2025 kl. 21:09:09Samt Amelie Nörgaard.
Även Amalie Dollerup om vi snackar danska VA

Will Siv

Grattis Anneli Heed, Annelie Bhagavan, Annika Barklund, Annika Herlitz, Annika Jankell och så klart Annica Smedius.
- what.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 april 2025 kl. 21:01:47Dotter till Kjeld Nörgaard eller?
Honom känner jag inte till, men Amelie Nörgaard är iallafall en svensk programledare som bl.a. spelade Annika i kiosken i 2007-års sommarlov-program Hej Hej Sommar, och var även programledare i Katt & Company.