Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 maj 2025 kl. 20:36:01Idag är det Åke T Grönkvists & Åke Lindströms namnsdag, är säker på att Lindström är död
Samt Åke Lundqvist alias Gråtmilde Gråvätten Greger i Häxan Surtant.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2025 kl. 21:05:28Samt Åke Lundqvist alias Gråtmilde Gråvätten Greger i Häxan Surtant.
Ja han såg jag igår & är Åke Lindström död? Hoppas Lundqvist lever

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 maj 2025 kl. 21:32:38Ja han såg jag igår & är Åke Lindström död? Hoppas Lundqvist lever
Tyvärr, han gick bort för bara ett par år sedan.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 maj 2025 kl. 21:33:20Tyvärr, han gick bort för bara ett par år sedan.
R.I.P Majestix, Mirakulix & Asterix, vilken sorglig dag det blev idag

MOA

Reidun & Reidar hade namnsdag igår, ovanliga namn

Will Siv

Grattis Charlotte Ardai Jennefors, Charlotte Perrelli, Charlotte Strandberg, spindeln Charlotte, Charlotte La Bouff, Lotta Engberg, Lotta Ramel, Anna-Lotta Larsson och Lotta på Bråkmakargatan.
- what.

MOA

Vi glömde Märta Höson & Märit igår, vilken smärta!

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 12 maj 2025 kl. 20:59:02Grattis Charlotte Ardai Jennefors, Charlotte Perrelli, Charlotte Strandberg, spindeln Charlotte, Charlotte La Bouff, Lotta Engberg, Lotta Ramel, Anna-Lotta Larsson och Lotta på Bråkmakargatan.
Måste också nämna Lotte, enda kompisen man inte kan rädda i Clock Tower
Citat från: Will Siv skrivet 13 maj 2025 kl. 20:59:04Grattis Linn Ehrner.
Linnea Henriksson har också namnsdag idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 13 maj 2025 kl. 20:59:04Grattis Linn Ehrner.
Citat från: MOA skrivet 13 maj 2025 kl. 21:02:00Måste också nämna Lotte, enda kompisen man inte kan rädda i Clock TowerLinnea Henriksson har också namnsdag idag
Samt Linnéa Järpestam, Linnéa Berglund, med reservation för att jag kan ha glömt någon.

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 maj 2025 kl. 21:52:50Hoppas att hon ser detta.
Ja även om hon inte är lika aktiv som sin kollega

Will Siv

Grattis Sofia Källgren, Sophia Loren, SOPHIE och Sophie Hatter
- what.

MOA

Halvar & Halvard hade namnsdag igår, ovanliga namn

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 maj 2025 kl. 20:52:11Grattis Sofia Källgren, Sophia Loren, SOPHIE och Sophie Hatter
Samt Sofia Rågenklint och Sofia Den Första.