Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: MOA skrivet 15 maj 2025 kl. 21:00:55Halvar & Halvard hade namnsdag igår, ovanliga namn
Så jag kan nämna Hallvard Lydvo, kommer inte på någon svensk

Will Siv

Grattis Ron Howard, Ron Perlman, Ronnie James Dio och Ron Stoppable.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 maj 2025 kl. 20:52:50Grattis Ron Howard, Ron Perlman, Ronnie James Dio och Ron Stoppable.
Glöm inte Ronald McDonald & Ronny

Will Siv

Grattis Rebecca Sugar, Rebecca Black, Rebecca Ferguson, Rebaka-Chan, Ruben Östlund och Reuben Sallmander
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 maj 2025 kl. 20:59:44Grattis Rebecca Sugar, Rebecca Black, Rebecca Ferguson, Rebaka-Chan, Ruben Östlund och Reuben Sallmander
Samt Rebecca Cummingham, Reuben (från Stitch Experiment 626) och en personal på min DV som också heter Rebecca (eller om hon stavas Rebecka)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 maj 2025 kl. 21:09:04Samt Rebecca Cummingham, Reuben (från Stitch Experiment 626) och en personal på min DV som också heter Rebecca (eller om hon stavas Rebecka)
Fanns också en på min högstadieskola som hette Rebecka, ingen aning om vad hon gör nu

Will Siv

Grattis @E , @Erik Friman, @Erik , Erik Satie, Eric Donnell, Eric Carmen, Eric Idle, Eric Prydz, Eric Saade, Eric Larsson och Prins Eric.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 maj 2025 kl. 20:59:06Grattis @E , @Erik Friman, @Erik , Erik Satie, Eric Donnell, Eric Carmen, Eric Idle, Eric Prydz, Eric Saade, Eric Larsson och Prins Eric.
Heter inte Cartman i South Park Eric? Lill Erik kan vi inte glömma

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 maj 2025 kl. 20:59:06Grattis @E , @Erik Friman, @Erik , Erik Satie, Eric Donnell, Eric Carmen, Eric Idle, Eric Prydz, Eric Saade, Eric Larsson och Prins Eric.
Sen r vi heller inte glömma Eric Goldberg, den legendariske Disney-animatören som bland annat animerade Anden i Aladdin.

Will Siv

Grattis Maj-Britt Nilsson och May ("Pokemon")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 19 maj 2025 kl. 21:07:02Grattis Maj-Britt Nilsson och May ("Pokemon")
Samt Maj Zetterling.

MOA

Majken har också namnsdag idag, mest passande namnen för denna månad

Will Siv

Grattis Carola Häggkvist.
- what.

MOA

Will Siv

Grattis till min farbror ("in law")
- what.