Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Lilo & Stitch(2025)

Startat av gstone, 19 mars 2025 kl. 12:29:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 20 maj 2025 kl. 17:54:19Babben är även med i serien Fifi och blomsterfröna.

Jag vet att privat så talar hon mer rikssvenska...
Jag har träffat henne och hon är helt jävla grym. Vill minnas hon pratade som hon alltid gör och hon är en sån härlig man bara aldrig kan få nog av. Hon ligger högt upp på min beundrarlista kan jag säga. ;D 
Antar då att hon nog ska dubba Rådsdamen? 🤔

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

- what.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 20 maj 2025 kl. 20:59:03Men vem kunde Sisella Kyle spela  ???
Högsta rådsdamen eller Mrs. Kekoa ( den nya kvinna socialarbetare karaktären).

gstone

CitatFaktum är att filmens roligaste roll varken görs av Galifianakis, eller Billy Magnussen som Jumbas ofrivilliga parhäst Pleakley, utan den showen stjäls helt skamlöst av flickornas granne Tūtū (Amy Hill). Med sin rättframma attityd är det hon som ger den största källan till humor, i en annars ganska humormässigt tam film.
https://www.moviezine.se/recensioner/mysiga-familjevarderingar-i-sockrig-remake

babben fick vist bästa rollen

Elios

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2025 kl. 19:01:36Babben är nog Davids farmor

ser till och med lite ut som
Vem är David?

gstone

gstone

Citatmed Lilo & Stitch lyckas Disney äntligen att skapa ett genuint existensberättigande vad gäller sina nyversioner. Originalfilmen har inte heller samma legendariska status som nämnda Snövit eller Den Lilla Sjöjungfrun. Tvärtom är ursprungsfilmen en ojämn historia med ett berättande som haltar och vars karaktärer inte är värda att vistas i samma legendariska rum som andra älskade Disney skapelser.
https://kulturbloggen.com/?p=194254

Elios

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2025 kl. 22:17:33nanis kille
David Kawena? Jo det förstår jag men på vilket sätt skulle Babben vara släkt med honom?! ???

gstone

Citat från: Elios skrivet 20 maj 2025 kl. 22:18:43David Kawena? Jo det förstår jag men på vilket sätt skulle Babben vara släkt med honom?! ???
hon är hans "Grandma"

gstone

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2025 kl. 22:38:33hon är hans "Grandma"
Kan ju vara både mormor eller farmor på svenka

Elios

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2025 kl. 22:38:33hon är hans "Grandma"
Har hela creditslistan avslöjat alla svenska rösterna nu!?^^

Har ni förresten sett denna trailern?

https://youtu.be/zF5JuGz2xnw?si=Bi9O7CNeSnpbWZSA

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 20 maj 2025 kl. 23:51:52Har hela creditslistan avslöjat alla svenska rösterna nu!?^^
Nej.

Simon Axelsson

Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 21 maj 2025 kl. 00:11:03Vad i hela AI är det där?
Det står ju i beskrivning att det är en fanproducerad trailer, och sannerligen ingen lyckad sådan... :(