Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  5 juni 2025 kl. 20:55:05Grattis Bo Maniette, Bo Nordin, Bo Widerberg, Bosse Parnevik och Bosse Bogserbåt.
Bo Ko, också.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 juni 2025 kl. 23:04:24Bo Ko, också.
Åh Bosse Kossa, hur kunde jag glömma honom. Påminner mig om att Vyssan Gris är 10 år gammal nu

Anders

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juni 2025 kl. 21:03:34Samt Bo Bergstrand, Bosse (från Hotell Kantarell), min pappas bästa kompis som heter Bosse, med flera.
Min farfar (1917-2016) hette också Bo. Jag har även ett kusinbarn som är döpt efter honom.  :)
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet  6 juni 2025 kl. 09:50:13Min farfar (1917-2016) hette också Bo. Jag har även ett kusinbarn som är döpt efter honom.  :)
Ja Bo har inte tagit sig in på Topplistan än men är ändå populärt bland småkillarna. Otroligt att han nästan blev 100 år, min morfar blev nästan 94

Will Siv

Grattis Gustav Vasa (och alla hans efterträdare), Gustav Levin, Gustaf Skarsgård, Katten Gustaf, Gösta Knutsson, Gösta Prüzelius och Gösta Ekman.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  6 juni 2025 kl. 20:55:07Grattis Gustav Vasa (och alla hans efterträdare), Gustav Levin, Gustaf Skarsgård, Katten Gustaf, Gösta Knutsson, Gösta Prüzelius och Gösta Ekman.
Samt Gösta Grävling (från Abrakadabra med Doris och Gösta).

Will Siv

Grattis Robert Gustafsson, Robert Cronholt, Robert Sjöblom, Robert Redford, Robert De Niro, Robert Downey Jr, Robert Pattinson, Robert Wells, Robert Rodriguez, Robert Plant, Robert Smith, Robert Miles, Robert Stack, Robert Wise, Robert Bresson, Robert Altman, Robert Zemeckis, Rob Reiner, Rob Paulsen, Rob Rackstraw, Rob Halford, Rob Marshall, Rob ("Den Modiga Lilla Brödrosten"), Roboten Rob, Bob Dylan, Bob Woodward, Bob Ross, Bob Hoskins, Bob Hope, Bob Geldof, Bob Fosse, Bob Marley, Bob Newhart, Bob Seger, Silent Bob, Sideshow Bob, Bob Parr, Byggare Bob, Bob Belcher, SvampBob Fyrkant, Robin Williams, Robin Hood, Robin Wright, Robin Gibb, Robin Schulz, Robyn, Robin Scherbatsky, Robbie Williams och Robbie Rutten.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  7 juni 2025 kl. 20:52:44Grattis Robert Gustafsson, Robert Cronholt, Robert Sjöblom, Robert Redford, Robert De Niro, Robert Downey Jr, Robert Pattinson, Robert Wells, Robert Rodriguez, Robert Plant, Robert Smith, Robert Miles, Robert Stack, Robert Wise, Robert Bresson, Robert Altman, Robert Zemeckis, Rob Reiner, Rob Paulsen, Rob Rackstraw, Rob Halford, Rob Marshall, Rob ("Den Modiga Lilla Brödrosten"), Roboten Rob, Bob Dylan, Bob Woodward, Bob Ross, Bob Hoskins, Bob Hope, Bob Geldof, Bob Fosse, Bob Marley, Bob Newhart, Bob Seger, Silent Bob, Sideshow Bob, Bob Parr, Byggare Bob, Bob Belcher, SvampBob Fyrkant, Robin Williams, Robin Hood, Robin Wright, Robin Gibb, Robin Schulz, Robyn, Robin Scherbatsky, Robbie Williams och Robbie Rutten.
Bobby Barrows som skrämmer mig varje gång han dyker upp på ett ställe han inte är menad att vara på

MOA

Eivor & Majvor hade namnsdag igår, ovanliga namn

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 juni 2025 kl. 21:14:05Samt Börje Nyberg och Börje Mellvig.
Birgers namnsdag var också igår, ovanligt idag

Will Siv

Grattis Svante Thuresson, Svante Thunberg och Boris Karloff.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 juni 2025 kl. 20:59:04Grattis Svante Thuresson, Svante Thunberg och Boris Karloff.
Olof Thunbergs son? Greta Thunbergs farsa? Glöm inte Svante Svantesson

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 10 juni 2025 kl. 20:59:04Grattis Svante Thuresson, Svante Thunberg och Boris Karloff.
Samt Boris (från Lady och Lufsen) och Boris (från Balto)

(kommer kanske på någon mer senare)