Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Bertil Engh och Sven-Bertil Taube.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 11 juni 2025 kl. 20:59:05Grattis Bertil Engh och Sven-Bertil Taube.
Bertil Svensson jaaa som Robert Gustafsson skapade en karaktär av

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 11 juni 2025 kl. 20:59:05Grattis Bertil Engh och Sven-Bertil Taube.
Samt Bertil Bagge (från Tummelisa).

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 juni 2025 kl. 21:01:55Olof Thunbergs son? Greta Thunbergs farsa? 
Ja

Och jag glömde skriva igår  :-[
- what.

Will Siv

Grattis (i efterskott) till min pappa och Håkan Mohede, Håkan Hellström, Håkan Serner, Håkan "Bråkan" Andersson och Haakon Pendersen.
- what.

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 15 juni 2025 kl. 20:52:53Grattis Margot Robbie.
Margit har också namnsdag idag, Maggan

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 juni 2025 kl. 11:50:45Grattis (i efterskott) till min pappa och Håkan Mohede, Håkan Hellström, Håkan Serner, Håkan "Bråkan" Andersson och Haakon Pendersen.
Samt Håkan Hagegård.

Will Siv

- what.

Will Siv

Grattis Björn Skifs, Björn Ulvaeus, Björn Granath, Björn Gedda, Björn Gustafsson Sr och Jr, Björn Kjellman, Björn Bengtsson, Björn Forsberg, Björn Waldengård, Björn Borg, Björne och Bjarne Heuser.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 18 juni 2025 kl. 22:07:19Grattis Björn Skifs, Björn Ulvaeus, Björn Granath, Björn Gedda, Björn Gustafsson Sr och Jr, Björn Kjellman, Björn Bengtsson, Björn Forsberg, Björn Waldengård, Björn Borg, Björne och Bjarne Heuser.
Samt Herr Björn från Tummelisa.

MOA

Torborg & Torvald hade namnsdag igår. Björns fisk är bra rolig

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 15 juni 2025 kl. 20:52:53Grattis Margot Robbie.
Hur kunde vi glömma Margot Trooger, Prussiluskans skådespelare & originalröst

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 19 juni 2025 kl. 20:52:58Grattis Görel Crona.
Germunds namnsdag är också idag, vem heter det?