Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Zombie Hotell

Startat av A.T.Nilsson, Igår kl. 18:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

A.T.Nilsson

Om jag får välja en till serie av allt dubbat som finns och bland allt som jag tittat igenom, som ligger mig varmt om hjärtat av nostalgi, så skulle jag välja zombie hotell alla dagar. Det är ännu en serie av den här sorten övernaturligt tema och jag vet att vi har diskuterat vampyrskolan dom är inte så olika. Men zombie hotell ser jag knappt någon som diskuterar om den nuförtiden, har säkert sett någon som frågat om serien men det är som bortblåst. Och det svenska introt finns inte tror jag. Och går jag igenom så hittar i alla fall inte jag någon credit lista. En säsong på 26 avsnitt finns, Jag skulle tänka mig att Eurotroll även här stod bakom detta, men jag är inte säker, men det är nog troligt. Rösterna har jag koll på vilka som dubbat vilka som gjorde vad men inte precis alla. De dubbade avsnitten har säkert gått upp i rök dom också eftersom intresse inte funnits. Jag såg den senast 2017 när den gick för sista gången på SVT Barnkanalen. Någon som gillade detta, eller har många glömt bort denna serie?

Intro Zombie Hotel Disney Channel

A.T.Nilsson

Serien kom inte vidare med fler avsnitt och det sista avsnittet kändes inte riktigt som en avslutning på det man sett tidigare.

MOA

Minns det men inte sett det sedan 2012, evigheter sedan nu

Oskar

Citat från: A.T.Nilsson skrivet Igår kl. 18:06:02Om jag får välja en till serie av allt dubbat som finns och bland allt som jag tittat igenom, som ligger mig varmt om hjärtat av nostalgi, så skulle jag välja zombie hotell alla dagar. Det är ännu en serie av den här sorten övernaturligt tema och jag vet att vi har diskuterat vampyrskolan dom är inte så olika. Men zombie hotell ser jag knappt någon som diskuterar om den nuförtiden, har säkert sett någon som frågat om serien men det är som bortblåst. Och det svenska introt finns inte tror jag. Och går jag igenom så hittar i alla fall inte jag någon credit lista. En säsong på 26 avsnitt finns, Jag skulle tänka mig att Eurotroll även här stod bakom detta, men jag är inte säker, men det är nog troligt. Rösterna har jag koll på vilka som dubbat vilka som gjorde vad men inte precis alla. De dubbade avsnitten har säkert gått upp i rök dom också eftersom intresse inte funnits. Jag såg den senast 2017 när den gick för sista gången på SVT Barnkanalen. Någon som gillade detta, eller har många glömt bort denna serie?

Intro Zombie Hotel Disney Channel
om Disney Plus ligger upp denna serie blir säkert omdubbning från lyuno jag vet om dubbning finns bevarade i produktionsbolag eller inte annars får Disney förhandla med Svt om dubbning.

BPS

Citat från: Oskar skrivet Igår kl. 19:32:58om Disney Plus ligger upp denna serie blir säkert omdubbning från lyuno jag vet om dubbning finns bevarade i produktionsbolag eller inte annars får Disney förhandla med Svt om dubbning.
Disney är inte inblandade i produktionen...

Oskar

Citat från: BPS skrivet Igår kl. 20:01:47Disney är inte inblandade i produktionen...
jag vet att den program inte är en Disney program. ibland kan Disney Plus tar in programmet andra än Disney.