Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 20 juni 2025 kl. 19:26:43Trevligt, Luigi förtjänar minst lika mycket respekt som sin rödklädde bror.
Om jag inte nämnt det äger jag också pringles förpackningen av Luigi & Fuskgubben. Han borde egentligen vara i stugan

MOA

Detta kunde jag nog gjort bättre men jag tycker det blev bra ändå. Vad säger ni?

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 21 juni 2025 kl. 16:06:22Detta kunde jag nog gjort bättre men jag tycker det blev bra ändå. Vad säger ni?
Det är tanken som räknas, och den ser helt okej ut.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 21 juni 2025 kl. 16:08:30Det är tanken som räknas, och den ser helt okej ut.
Kan säga att den smakade gott, försäkrar er om det

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2025 kl. 09:51:30Jag ska Elio imorgon  :D
Själv ska jag se den filmen nästa veckas lördag.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juni 2025 kl. 10:51:26Äntligen kommer Oscarsnominerade Sing Sing till Sverige: https://www.ginza.se/product/sing-sing/21724/
Trevligt, det var verkligen inte en sekund för tidigt. :)

Gick den aldrig upp på bio i Sverige, eller var det bara här i Skellefteå den aldrig gått på bio...?

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2025 kl. 11:02:51Trevligt, det var verkligen inte en sekund för tidigt. :)

Gick den aldrig upp på bio i Sverige, eller var det bara här i Skellefteå den aldrig gått på bio...?
Den gick dessvärre aldrig upp på bio i Sverige över huvud taget. Den har inte ens visats på någon av våra filmfestivaler. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juni 2025 kl. 11:10:52Den gick dessvärre aldrig upp på bio i Sverige över huvud taget. Den har inte ens visats på någon av våra filmfestivaler.
Mycket tråkigt, i synnerhet när det gäller en Oscarsnominerad film; då borde man kunna förvänta sig en biopremiär (om det nu inte gäller en film producerad av någon streamingtjänst). Nu var ju Sing Sing förvisso inte nominerad till bästa film, men väl bästa manus efter förlaga...

Dessutom verkar den bara släppas på DVD, och inte på Blu-Ray...? :(

gstone

gstone

Jag ska Elio idag 

gstone

Det går ett rycket om att Disney ska göra en ny Nalle Puh film
https://www.comicbasics.com/disney-reportedly-developing-a-new-winnie-the-pooh-project/

förmodligen en där gänget inte är små barn ::) ;D

Oskar

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2025 kl. 17:26:13Det går ett rycket om att Disney ska göra en ny Nalle Puh film
https://www.comicbasics.com/disney-reportedly-developing-a-new-winnie-the-pooh-project/

förmodligen en där gänget inte är små barn ::) ;D
många skådespelare från gamla dubbning av Nalle Puh är dödar nu bl.a Charlie som spelar kaniner lever inte längre då blir en ny svensk röst.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 28 juni 2025 kl. 19:18:04många skådespelare från gamla dubbning av Nalle Puh är dödar nu bl.a Charlie som spelar kaniner lever inte längre då blir en ny svensk röst.
Största frågan är om Olli Markenroos återvänder, troligen inte