Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Håller jag på att bli sentimental på gamla dar ?🤨

Blev tårögd under både wicked och Elio  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2025 kl. 01:17:54Håller jag på att bli sentimental på gamla dar ?🤨

Blev tårögd under både wicked och Elio  :'(
Blir sentimental när jag lipar till slutet av Bautastensmällen
Inte inträffat ännu

gstone

Citat från: MOA skrivet 29 juni 2025 kl. 11:03:38Blir sentimental när jag lipar till slutet av Bautastensmällen
Inte inträffat ännu
hur menar du ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2025 kl. 12:44:33hur menar du ?
Inte inträffat att jag lipar under slutet, lyckas hålla mig

moviefan

Har ni skrivit till tex personer som dubbar och fått svar ?  Jag fick svar av Cecilia Wrangel som dubbar sångerna i Barbie som Öprinsessan. Har även skickat mejl till andra personer och fått svar. Har haft lite kontakt med Helen Sjöholm. Skickade även ett brev och en teckning till VDn på Gröna Lund, efter olyckan. 

MOA

Citat från: moviefan skrivet Igår kl. 10:02:53Har ni skrivit till tex personer som dubbar och fått svar ?  Jag fick svar av Cecilia Wrangel som dubbar sångerna i Barbie som Öprinsessan. Har även skickat mejl till andra personer och fått svar. Har haft lite kontakt med Helen Sjöholm. Skickade även ett brev och en teckning till VDn på Gröna Lund, efter olyckan.
Min enda kontakt är Lars Thiesgaard, kommenterade på hans videor & han svarade. Väldigt hjälpsam man(Kan inte skriva det på danska)Vill kontakta fler VA men är för feg, dels för att jag inte vet jag borde skriva & dels för att inte få svar. Vore grymt annars