Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Oscar Isaksson

Disneyfantasten

Lillefot

Stort grattis till självaste Disneyfantasten som fyller 29 år idag. Hurra och hoppas du får en härlig födelsedag.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 26 juli 2025 kl. 09:33:52Stort grattis till självaste Disneyfantasten som fyller 29 år idag. Hurra och hoppas du får en härlig födelsedag.
Tackar!  :D 

Jepp, har hittills haft en bra början, såg Insidan Ut 2 imorse (den jämförbara uppföljaren till en av mina favoritfilmer) och kollar just på Röjar-Ralf Kraschar Internet (som har en så fantastisk scen med Disney-prinsessorna som jag som prinsess-nörd är så förtjust i)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juli 2025 kl. 10:36:09Tackar!  :D

Jepp, har hittills haft en bra början, såg Insidan Ut 2 imorse (den jämförbara uppföljaren till en av mina favoritfilmer) och kollar just på Röjar-Ralf Kraschar Internet (som har en så fantastisk scen med Disney-prinsessorna som jag som prinsess-nörd är så förtjust i)
Grattis Disneyfantasten! Nästa år blir det 30 årsjubileum :D

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 26 juli 2025 kl. 16:07:50Har du fått några trevliga presenter? :D
Inte än, men jag kommer att få dem senare.

Å andra sidan så såg jag som sagt min favorit-Pixar-uppföljare Insidan Ut 2 imorse, och bara det är en fantastisk början på dagen.

Monsieur Hulot

Med en enkel tulipan till @Disneyfantasten idag! Hoppas du får en bra dag :)

Jag ser för övrigt att du bor i Skåne, hoppas vädret har varit bra! I mitt Göteborg har det varit varmt och soligt hela dagen.

Disneyfantasten

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 26 juli 2025 kl. 16:44:52Med en enkel tulipan till @Disneyfantasten idag! Hoppas du får en bra dag :)

Jag ser för övrigt att du bor i Skåne, hoppas vädret har varit bra! I mitt Göteborg har det varit varmt och soligt hela dagen.
Ja, vädret har till stora delar varit bra, ibland har det dock känts lite för varmt, även när det inte varit soligt.

BPS

MOA

Lillefot

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 29 juli 2025 kl. 18:52:55Ett stort grattis på födelsedagen för mig själv :)
Grattis till dig på din födelsedag.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.