Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 augusti 2025 kl. 23:00:24Pernilla Wahlgren och Charlotte Perrelli's ex makar var bröder

både är dock skilda nu för båda män var svin
Så deras barn är kusiner? Förvånansvärd kändisfakta

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2025 kl. 23:33:15Så deras barn är kusiner? 
ja

men Pernillas barn är ju inte alla från samma pappa

men benjamin och binnca är kusiner charlottes barn ja
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 augusti 2025 kl. 23:48:35ja

men Pernillas barn är ju inte alla från samma pappa

men benjamin och binnca är kusiner charlottes barn ja
Ja Theodor har en annan farsa såklart

Will Siv

Dom har samma svenska röster.

Screenshot_20250907-000721~2.png

Screenshot_20250907-001156~2.png

EDIT:
Om ni inte kan se dom ovanför:

Screenshot_20250907-002942.png
@Skokaka
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  7 september 2025 kl. 00:18:12Dom har samma svenska röster.

Du kan inte se denna bilaga.

Du kan inte se denna bilaga.

EDIT:
Om ni inte kan se dom ovanför:

Screenshot_20250907-002942.png
Jo, jag tänkte faktiskt på detta förut, tänkte nog fråga om detta någon gång. Undrar om det är menat att dom tre ses som en trio för övrigt för att dom har fått dom rollerna, så...

MOA

När Farsan hörde Louise Raeder sjunga trodde han det var Andrea Corr

Skokaka

Ingen aning om detta togs upp förut, men... Det roliga är att Peter Haber och Morgan Alling, som har spelat Bamse och Lille Skutt, har båda även spelat Pappa Rudolf från Sune.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  7 september 2025 kl. 23:33:39Ingen aning om detta togs upp förut, men... Det roliga är att Peter Haber och Morgan Alling, som har spelat Bamse och Lille Skutt, har båda även spelat Pappa Rudolf från Sune.
Peter Haber i Sunes Jul & Sommar & Morgan Alling i Sune På Bilsemester & I Fjällen. Gillar båda som Rudolf

MOA

Wario medverkar tydligen i Super Mario Galaxy filmen, vet inte vad jag tycker om det

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 september 2025 kl. 11:34:38Wario medverkar tydligen i Super Mario Galaxy filmen, vet inte vad jag tycker om det
Det är visst en överraskning. Jag antar att han kommer förmodligen att starta som en skurk men reformeras senare, då han är mera neutral i spelen, så...

MOA

Lillemor Gren har spelats av många killar i originalet, könstigt casting val va?