Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Darkwing Duck

Startat av Beck, 22 september 2009 kl. 20:57:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 november 2022 kl. 19:29:45Fast om vi utgår ifrån att det fortfarande är 58 stycken avsnitt där dubbningarna utförda på 1990-talet är orörda så är det följaktligen fortfarande mer än hälften av avsnitten därifrån som INTE dubbats om!
Ja, fast varje avsnitt borde ha en korrekt lista för just det avsnittets dubbning.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 november 2022 kl. 19:32:10Ja, fast varje avsnitt borde ha en korrekt lista för just det avsnittets dubbning.

Där håller jag utan tvekan med dig!

ph

Citat från: Goliat skrivet 17 november 2022 kl. 09:21:08Vad är "väldigt länge"? För jag har följt varje vecka alla nya avsnitt (plus en till här på forumet) så har mycket svårt att tro att det är från Disney+ du fått omdubben, den var försenad i mixningen därav den kom sent till Disney+.
Över 6 månader, tror jag snappade upp det från Disney+ i USA.

Goliat

Citat från: ph skrivet 17 november 2022 kl. 20:21:51Över 6 månader, tror jag snappade upp det från Disney+ i USA.
Fast så länge har väl inte alla funnits på D+? Var ju inte länge sedan de la upp de sista innan den lanserades i Sverige?

ph

Citat från: Goliat skrivet 17 november 2022 kl. 20:32:43Fast så länge har väl inte alla funnits på D+? Var ju inte länge sedan de la upp de sista innan den lanserades i Sverige?
‎Created: Tuesday, ‎10 May ‎2022, ‏‎17:02:06 

Då fick jag avsnittet på min burk, minns tyvärr inte från vart... Är 99% säker på Disney+ i USA, avsnittet är även markerat med [DSNP]

Goliat

Citat från: ph skrivet 17 november 2022 kl. 20:35:50‎Created: Tuesday, ‎10 May ‎2022, ‏‎17:02:06

Då fick jag avsnittet på min burk, minns tyvärr inte från vart... Är 99% säker på Disney+ i USA, avsnittet är även markerat med [DSNP]
Så länge har de inte funnits där så det är inte från Disney+ då.

DingoPictures2005

@Daniel Hofverberg Du kanske borde lägga in credits för omdubben?
Kan fixa skärmdump från D+ om du ej har tillgång till D+.

Daniel Hofverberg

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 22 april 2024 kl. 19:31:10@Daniel Hofverberg Du kanske borde lägga in credits för omdubben?
Kan fixa skärmdump från D+ om du ej har tillgång till D+.
Finns det utsatta dubbcredits nu? Det gjorde det nämligen inte senast jag kollade, vilket är orsaken till att jag inte redan skrivit in det...

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Någon som vet vem som dubbar vem i Iyunos dubbning av Darkwing Duck?

Alltså, utöver det som står här;

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=17492.msg222558#msg222558

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 september 2025 kl. 20:34:37Någon som vet vem som dubbar vem i Iyunos dubbning av Darkwing Duck?

Alltså, utöver det som står här;

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=17492.msg222558#msg222558
jag undrar också vilka rösterna i omdubbningen är ?
 Alltså, utöver det som står där 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag tror att Lizette Pålsson dubbar Morgana i tilläggsdubbningen men är inte helt säker.

Disneyfantasten

Kluddande Palett låter som det skulle kunna vara Ayla Kabaca, men jag är långt ifrån säker.

Disneyfantasten

Det verkar som att Agent Grizzlykoff, Kvackerjack, Ragnar Kvickrot, Vattuskräcken, Professor Mullvad, Fläskarninni, m.fl. inte alls var med i tredje säsongen...

Beck

Hej!

Jag minns ett avsnitt när Darkwing Duck rymmer från ett fängelse och dansar i strålkastarljus.
Vad heter det avsnittet?