Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 27 november 2025 kl. 20:07:04Grattis till min farmor och Astrid Lindgren, Astrid Assefa och Astrid Hofferson.
Samt min mormors mamma som också hette Astrid.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2025 kl. 21:01:37Samt min mormors mamma som också hette Astrid.
Din gammelmormor alltså, hann du träffa henne medans hon levde?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 27 november 2025 kl. 21:31:00Din gammelmormor alltså, hann du träffa henne medans hon levde?
Ja, men det var när jag var 2 eller något, jag var då alldeles för ung för att minnas henne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2025 kl. 21:53:50Ja, men det var när jag var 2 eller något, jag var då alldeles för ung för att minnas henne.
Samma sak med mina syskon, dom träffade gammelmormor några gånger innan hon gick bort & det var 3 år innan jag föddes. Hon hette förresten Margit om jag inte nämnde det tidigare

Will Siv

- what.

Anders

Jag har namnsdag imorgon, men det är ju inte hemligt eftersom mitt användarnamn ÄR mitt namn.  ::)
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 29 november 2025 kl. 20:57:21Jag har namnsdag imorgon, men det är ju inte hemligt eftersom mitt användarnamn ÄR mitt namn.  ::)
Ja du behöver inte ens skriva det, ingen hemlighet alls

Will Siv

Grattis Andreas Nilsson, Andreas Rothlin Svensson, Andreas Deja, Anders Öjebo, Anders Beckman, Anders Byström, Anders Nyström, Anders Lundin, Anders Linder, Anders Zorn, @Anders M Olsson , @Anders , min morbror och Anders Ankan Johansson.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 19:02:25Grattis Andreas Nilsson, Andreas Rothlin Svensson, Andreas Deja, Anders Öjebo, Anders Beckman, Anders Byström, Anders Nyström, Anders Lundin, Anders Linder, Anders Zorn, @Anders M Olsson , @Anders , min morbror och Anders Ankan Johansson.
Samt Andreas Eriksson och Anders Lönnbro.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 19:02:25Grattis Andreas Nilsson, Andreas Rothlin Svensson, Andreas Deja, Anders Öjebo, Anders Beckman, Anders Byström, Anders Nyström, Anders Lundin, Anders Linder, Anders Zorn, @Anders M Olsson , @Anders , min morbror och Anders Ankan Johansson.
En av farsans kompisar heter Anders & en kille som kommenterar mina videor heter Andreas. Aldrig reagerat på att 2 medlemmar här heter Anders tidigare

Skokaka

Roligt hur de svenska rösterna till Kalle Anka och Musse Pigg delar en namnsdag. (Undrar dock om Andreas och Anders är typ samma namn...)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 20:01:26Roligt hur de svenska rösterna till Kalle Anka och Musse Pigg delar en namnsdag. (Undrar dock om Andreas och Anders är typ samma namn...)
Aldrig reagerat över det tidigare heller, LoL

Will Siv

Grattis Oscar Harryson, Oskar Nilsson Bien, Oscar Isaac, Oskar Schindler, Oscar Zia, Oskar ("Upp") och Oscar ("Sesame Street")
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Idag kl. 17:01:03Grattis Oscar Harryson, Oskar Nilsson Bien, Oscar Isaac, Oskar Schindler, Oscar Zia, Oskar ("Upp") och Oscar ("Sesame Street")
Farsans kollega Oskar ;D Glöm inte Ossian idag

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet Idag kl. 17:01:03Grattis Oscar Harryson, Oskar Nilsson Bien, Oscar Isaac, Oskar Schindler, Oscar Zia, Oskar ("Upp") och Oscar ("Sesame Street")
Samt Oscar från Hajar som Hajar, min 11-årige kusin som också heter Oscar, Oscar från Oscars Oas, Oskar Arleon, Oskar från Pippi Långstrump På De SjunHaven, kommer kanske på fler senare...