Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 december 2025 kl. 16:29:30Kan vi bannlysa MOA från just den här tråden ?🥺🙏
Varför det? Hen har väl lika stor rätt som alla andra att framföra sina åsikter.

Däremot bör man, som tidigare nämnts, inte såga filmer som man själv inte har sett - man har all rätt att framföra sina farhågor eller förhoppningar om filmer, men inte faktiskt kritisera filmer man inte sett. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 december 2025 kl. 01:15:40Varför det? Hen har väl lika stor rätt som alla andra att framföra sina åsikter.

Däremot bör man, som tidigare nämnts, inte såga filmer som man själv inte har sett - man har all rätt att framföra sina farhågor eller förhoppningar om filmer, men inte faktiskt kritisera filmer man inte sett. :)
Ser du inte att jag är tjej? Tack för att jag stannar

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  4 december 2025 kl. 11:01:52Ser du inte att jag är tjej? Tack för att jag stannar
Jag vågar inte förutsätta något om kön utifrån ett tämligen anonymt användarnamn (då jag förmodar att du inte heter Moa i verkligheten...?), därav att jag föredrar mer neutrala ordval om jag inte är helt säker på könet. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 december 2025 kl. 11:15:01Jag vågar inte förutsätta något om kön utifrån ett tämligen anonymt användarnamn (då jag förmodar att du inte heter Moa i verkligheten...?), därav att jag föredrar mer neutrala ordval om jag inte är helt säker på könet. :)
Men jag kan intyga att hon är en tjej.  :)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2025 kl. 11:16:31Men jag kan intyga att hon är en tjej.  :)
Precis, använd bara kvinnliga pronomen & kalla mig inte för hen

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  4 december 2025 kl. 14:00:55Precis, använd bara kvinnliga pronomen & kalla mig inte för hen
Jag kan även själv intyga att jag är kille, till alla som undrar.  :)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Hur som helst vad ni än säger så " Disneys live-action-nyinspelningar kommer inte att ta slut"

https://collider.com/new-disney-live-action-remakes-on-the-way/

så jag vinner ;D

CitatDisney Live-Action Remakes Aren't Going Anywhere

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 december 2025 kl. 01:15:40Varför det? Hen har väl lika stor rätt som alla andra att framföra sina åsikter.

hon

gstone

fattar du inte hur jävla deprimerande det är man ser fram emir dessa filmer och varje ända jävla gång man går in i denna tråd för att parta om dom ser man MOA spy hatfull gala om dom, !??

Fattar du verkligen inte hur det kan förstöra humöret och  stämingen lite ?

tänkt en tråd starta för att parta om någon gillar och någon skitstövel hela tiden går in i tråden och skriver negativa saker om den grejen ??

kan du inte förstå att det är jobbigt Daniel !?

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 december 2025 kl. 11:01:52Ser du inte att jag är tjej? 
jag vet at du är tjej har sett dina youtube video

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 december 2025 kl. 11:01:52Ser du inte att jag är tjej? Tack för att jag stannar
tro till och med jag såg på riktigt en gång till och med, men kan ju bara varit tjej som såg lik ut :)

gstone

gstone

alla får vara dom kön dom ville :)

gstone

jag hatar inte MOA jag blir bara sur på hennes åsikter ibland

dessutom kan jag aldrig hata någon med autism

solidaritet !