Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 23 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Tror ni Vera, Ellen & Cecilia hade funkat som eget program? Om det ändå blev borttaget efter 70-Talet, var nog inte det mest minnesvärda eller bästa inslaget i programmet

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Är det någon annan här som använder datumljus? Ljuset räknar ner alla dagar till julafton, tror att ett ligger hemma men vi är osäkra på det nu

MOA

Definierar ni tröjor med 3-5 knappar som skjortor eller måste det vara knappar hela vägen ner? Är nämligen intresserad av att skaffa flera tröjor av den sorten, nu sparar jag pengarna & tänker inte handla online på ett tag så det får bli efter jul

MB

Citat från: MOA skrivet  3 december 2025 kl. 15:05:40Definierar ni tröjor med 3-5 knappar som skjortor eller måste det vara knappar hela vägen ner? Är nämligen intresserad av att skaffa flera tröjor av den sorten, nu sparar jag pengarna & tänker inte handla online på ett tag så det får bli efter jul
Vad menar du en tröja kan väl inte vara en skjorta. Det är ju inte knapparna som bestämmer om det är en tröja eller en skjorta det är ju två olika klädesplagg

MOA

Citat från: MB skrivet  3 december 2025 kl. 17:20:31Vad menar du en tröja kan väl inte vara en skjorta. Det är ju inte knapparna som bestämmer om det är en tröja eller en skjorta det är ju två olika klädesplagg
Ja men hur många knappar måste det vara för att räknas som skjorta? Behöver bara 5 knappar för denna skjorta eller vad det nu blir

gstone

Är det någon mer här som gillar Djävulen bär Prada ?

MOA

Tycker Skokaka att Jag Skiter I Toad fortfarande är lika roligt 1 år senare?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 december 2025 kl. 16:02:35Tycker Skokaka att Jag Skiter I Toad fortfarande är lika roligt 1 år senare?
Ja. ;D

MOA

gstone

Vad är detjag hör om att den svenska dubbingen av he-man and mansters of the uinverse( en av dom tre)skulle gjorts i samma smutsiga källare där man spelade in porr ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 december 2025 kl. 22:55:02Vad är detjag hör om att den svenska dubbingen av he-man and mansters of the uinverse( en av dom tre)skulle gjorts i samma smutsiga källare där man spelade in porr ?
WTF kommer det ifrån? Säkert bara ett falskt rykte som jag inte tror på alls

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 december 2025 kl. 23:34:48WTF kommer det ifrån? Säkert bara ett falskt rykte som jag inte tror på alls
Hemsidan som  Skrev detta verkar vara defunked så du har nog rätt

är nog bara dumheter 

trovärdiga hemsidor brukar inte oftast helt gå up i röck när man försöker hitta dom igen ::)

MOA

Tänkte återskapa ett quiz om SNES musik som jag gjorde för nästan 6 år sedan. Några spel tänker jag plocka bort men kommer inte på några bra ersättare.
Så här såg originallistan ut:
Super Mario World
Yoshi's Island
A Link To The Past
Super Metroid
Super Mario RPG:Legend Of The 7 Stars
Donkey Kong Country 1, 2 & 3
Kirby Super Star
Kirby's Dream Land 3
Earthbound
Joe & Mac
Mr Nutz
Virtual Bart
Super Mario Kart
Clock Tower
Bubsy
Chester Cheetah
Mickey Mania
Nightmare Busters
Om ni kommer på 6 värdiga ersättare så skriv upp allt ni kommer på så spelar jag in musik om en tid

Adam Larsson

Vilken fågel är vanligast i Göteborg?