Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Fem Myror är fler än fyra elefanter

Startat av TonyTonka, 15 januari 2012 kl. 02:43:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  5 februari 2026 kl. 19:07:34För nästan 20 år sedan låg tre avsnitt av 1984 års version uppe, varje avsnitt uppdelat på två filer. Avsnitten som låg uppe var nr 13, 14 och 15 och var mycket tydligt VHS-inspelningar från 90-talet eftersom de var textade, då repriseringen av avsnitten (december 1990 och januari 1991) hade textning.

Men nu är dessa såklart borta :( Det får nog bli att ta kontakt med Rosa Mannen kanske. Precis som du sagt så är denna serie bland det mystiska som finns!
Så länge sedan? Minns du vad uppladdaren hette eller när videorna togs bort? Svåra frågor men intressant information

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet  5 februari 2026 kl. 19:33:08Så länge sedan? Minns du vad uppladdaren hette eller när videorna togs bort? Svåra frågor men intressant information
Jag kommer inte vad uppladdaren hette. Faktum är att jag inte tänkte på det, och med störst sannolikhet har nog även kontot försvunnit permanent. 

Nu har ju klippen varit borta så pass länge att jag inte längre minns exakt när, men jag anar att de kan ha plockats ner i mitten på 2010-talet.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  5 februari 2026 kl. 19:43:28Jag kommer inte vad uppladdaren hette. Faktum är att jag inte tänkte på det, och med störst sannolikhet har nog även kontot försvunnit permanent.

Nu har ju klippen varit borta så pass länge att jag inte längre minns exakt när, men jag anar att de kan ha plockats ner i mitten på 2010-talet.
Frågar troligen för att jag lever i en liknande situation men det får vi ta i ett annat ämne