Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2026 kl. 19:14:38Grattis, MOA! :D ;D Jag tror och hoppas att din dag blir utmärkt!
Det blev den med en ny telefon & 2 nya tröjor, en som jag alltid önskat mig😍

Steffan Rudvall

Stort grattis till @Miikee @MOA & @Jonas9881 Hoppas ni har fått en fin dag :)

Will Siv

- what.

Lillefot

Grattis till alla tre födelsedagsbarn idag som har nämnts. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 17 februari 2026 kl. 20:59:24Grattis till alla tre födelsedagsbarn idag som har nämnts. :)
Är den enda som varit aktiv idag ;D

Monsieur Hulot

Även jag sänder ett grattis till @MOA  :)

Alla som är födda den 17 februari är förresten av Vattumannens stjärntecken. Efter det kommer ett stjärntecken som är förknippat med otur; Fiskarna.

I vanliga fall anses ju Väduren och Lejonet vara extra lyckosamma, medan (i detta fall) Vattumannen ses som ett helt vanligt sådant. Jag skulle dock säga att personer med Vattumannens tecken är lyckosamma över att man slapp bli Fiskarna!

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 17 februari 2026 kl. 22:27:07Även jag sänder ett grattis till @MOA  :)

Alla som är födda den 17 februari är förresten av Vattumannens stjärntecken. Efter det kommer ett stjärntecken som är förknippat med otur; Fiskarna.

I vanliga fall anses ju Väduren och Lejonet vara extra lyckosamma, medan (i detta fall) Vattumannen ses som ett helt vanligt sådant. Jag skulle dock säga att personer med Vattumannens tecken är lyckosamma över att man slapp bli Fiskarna!
Tack Monsieur, om jag bara visste när jag kunde skicka grattis till dig. Får jag bara fråga vilket stjärntecken Monsieur är?

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 17 februari 2026 kl. 23:33:50Tack Monsieur, om jag bara visste när jag kunde skicka grattis till dig. Får jag bara fråga vilket stjärntecken Monsieur är?
🦂Skorpion♏️

Det sägs att skorpioner är ett spindeldjur, men om du frågar mig känns det som en korsning mellan spindel och kräfta.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 18 februari 2026 kl. 14:49:05🦂Skorpion♏️

Det sägs att skorpioner är ett spindeldjur, men om du frågar mig känns det som en korsning mellan spindel och kräfta.
Då är din födelsedag mellan 23 Oktober - 21 November
Långt kvar innan det blir dags att gissa Monsieurs födelesedag

Disneyfantasten

Ett 41-faldigt grattis till @jimstrom  idag, han leve, hurra!

Lillefot

Skickar ett stort grattis till jimstrom, hoppas du får en fin 41-årsdag.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Grattis på 41 årsdagen Jim :D Hoppas dagen blir underbar

Skokaka

Grattis, Jim! Hoppas att det blir bra! :D