Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet 23 februari 2026 kl. 15:25:54Önskar credits till Fårdetektiverna som har svensk premiär 8 maj.
Påminn mig gärna ett par veckor innan premiär, lagom till att kontakta distributören och få fram credits innan premiären. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 februari 2026 kl. 23:51:36Påminn mig gärna ett par veckor innan premiär, lagom till att kontakta distributören och få fram credits innan premiären. :)
Jag ska se den 

just nu planera jag att se den med min bästa vän, men är rätt nyful och har plögigt boka av aktiverar 

han som humör är so oförutsägbart, ibland är jätte glad ibland blir han helt plötsligt jätte deprimerad 

nottoptext

gstone

Jag ska göra mitt yttersta för att fota operation Bäver credits på lördag 

Men ibland kan ju saker gå fel

gstone

Jag undrar vilka do, svenska rösterna är i nya Charlottes web som kom igår ?

Den har inga svenska dub credits 

Oskar

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 18:25:36Jag undrar vilka do, svenska rösterna är i nya Charlottes web som kom igår ?

när det gäller HBO Max är det iyuno som dubbar då är kört att får creditlistan.

gstone

Citat från: Oskar skrivet Igår kl. 18:50:57när det gäller HBO Max är det iyuno som dubbar då är kört att får creditlistan.
du inte särkilt hjälpsam >:( >:( >:(

gstone

Citat från: Oskar skrivet Igår kl. 18:50:57när det gäller HBO Max är det iyuno som dubbar då är kört att får creditlistan.
behövde du äns svar ::)

Oskar

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 19:05:09du inte särkilt hjälpsam >:( >:( >:(
tyvärr har Daniel hofverberg försökt få creditlistan från iyuno flera gånger som inte gått bra. sluta med personangrepp och acceptera.

gstone

Vi Kanske lägga  up credits till  The Bugs Bunny/Road Runner Movie ? :)

den  finns på dvd och gick ofta på  tv så det är ju inte direkt en ovanlig film

gstone

Citat från: Oskar skrivet Igår kl. 19:15:10tyvärr har Daniel hofverberg försökt få creditlistan från iyuno flera gånger som inte gått bra. sluta med personangrepp och acceptera.
Om du bara tänker vara motstridig behöver du inte svara 😠

gstone

Det kan väl inte vara personamgrp att be någon att ni svara om dom inte har något användbart eller nödvändigt att tillföra ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 18:25:36Jag undrar vilka do, svenska rösterna är i nya Charlottes web som kom igår ?

Det skulle jag också vilja få tag i, men när det gäller HBO Max är väl sannolikheten ganska stor att Iyuno gjort dubben.

Jag kan absolut försöka kontakta kontaktpersonen som tidigare hjälpt mig på Warner Bros, men oklart om denne har något att göra med TV-serier eller bara filmer - men värt ett försök i alla fall. :)

Annars skulle det underlätta om man visste vem regissören är och/eller någon/några av skådespelarna, för att få någonting att gå på. Kände du igen någon i dubbningen? Jag har inte själv hunnit se något av serien än.

Finns säkert också andra på Warner Bros., eller någon på HBO Max, att prata med; men lär bli lättare sagt än gjort att få tag i någon sådan...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:56:38Det skulle jag också vilja få tag i, men när det gäller HBO Max är väl sannolikheten ganska stor att Iyuno gjort dubben.

Jag kan absolut försöka kontakta kontaktpersonen som tidigare hjälpt mig på Warner Bros, men oklart om denne har något att göra med TV-serier eller bara filmer - men värt ett försök i alla fall. :)

Annars skulle det underlätta om man visste vem regissören är och/eller någon/några av skådespelarna, för att få någonting att gå på. Kände du igen någon i dubbningen? Jag har inte själv hunnit se något av serien än.

Finns säkert också andra på Warner Bros., eller någon på HBO Max, att prata med; men lär bli lättare sagt än gjort att få tag i någon sådan...
kan man inte avända röst identifiering ?

i fall der kniper ?

vi borde väl kunna göra vilket åtminstone några av röstarna är ?