Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dubbare som syns (spelfilm, TV-serier)

Startat av Pontus, 19 maj 2010 kl. 00:58:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 22 februari 2026 kl. 04:50:54Har Gunnar Ernblad varit med i en porrfilm?
SS Operation Wolf Cub alltså, någon udda film från 1983 med porrstjärnan Harry Reems i huvudrollen, Reems är för de som undrar mest känd som Dr. Young i DeepThroat, därav så känns det som att SS Operation Wolf Cub är någon sådan film.
Regissören är också Fäbodjäntans regissör Joseph W. Sarno, därav så får det mig att tro att filmen är någon slags porr, och hur kommer det sig att Gunnar medverkade i denna?
WTF så bisarrt, varifrån kommer den absurda informationen ifrån?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 februari 2026 kl. 20:02:44Vet inte om jag nämnt detta förut, men ibland tycker jag att Vicki Benckert kan låta extremt lik Irene Lindh när hon till exempel dubbar Shanias mormor i Annedroider och Skunken i Deckare-Jack.
Nu tror jag Disneyfantasten skrev detta i fel ämne, Medverkar Vicki Benckert i något live action program eller film för jag vet att Irene Lindh gör det

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2026 kl. 20:31:25Nu tror jag Disneyfantasten skrev detta i fel ämne, Medverkar Vicki Benckert i något live action program eller film för jag vet att Irene Lindh gör det
Åh nej, nu vimsade jag och skrev i fel tråd, bäst jag raderar den och skriver i ett nytt inlägg i den rätta tråden.