Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Lilla Dot och kängurun samt dess uppföljare

Startat av Daniel Hofverberg, 14 december 2022 kl. 22:25:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Benkt skrivet  3 mars 2026 kl. 07:55:48Jag rippade Dot och Valen samt Dot och myggan Keeto häromdagen och synkar dem mot DVD under veckan.
Hur gick det med detta Benkt? Blev filmerna synkade eller glömde du bort det? Hoppas att dom hamnar på archive.org så snabbt som möjligt

Benkt

Jag laddar aldrig upp till Archive, jag tycker det är omständligt och långsamt så det orkar jag inte. Om någon annan orkar göra det så kan jag skicka filerna till denne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Benkt skrivet Igår kl. 12:30:49Jag laddar aldrig upp till Archive, jag tycker det är omständligt och långsamt så det orkar jag inte. Om någon annan orkar göra det så kan jag skicka filerna till denne.
Jag kan ladda upp dem till Archive. :)

MOA

Citat från: Benkt skrivet Igår kl. 12:30:49Jag laddar aldrig upp till Archive, jag tycker det är omständligt och långsamt så det orkar jag inte. Om någon annan orkar göra det så kan jag skicka filerna till denne.
Beror mest på vad man laddar upp, ibland går det väldigt långsamt & ibland går det överraskande snabbt. Det är i alla fall vad Daniel skriver

Haap

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 14:01:16Beror mest på vad man laddar upp, ibland går det väldigt långsamt & ibland går det överraskande snabbt. Det är i alla fall vad Daniel skriver
Aldrig laddat upp på Archive, men en sade att använda VPN om det går långsamt, men det är något man får köpa helt enkelt - tror inte gratis versionerna är så lyckat.